NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, 2 July 2010

Pelangi ~ Noor Suraya, Saidatul Saffaa, Hlovate, Syud


Ceritera 1
PELANGI - SYUD
Iman bukan pelangi awak. Iman cuma Iman. Iman tak cantik macam pelangi... Tapi. Iman tetap ada kat sini walau pelangi dah pergi...
Menjadi anak yatim piatu pada usia muda bukannya bermakna Iman Aisyah tidak berani hidup sendiri apalagi berdikari. Cuma kalau tiba-tiba ada yang melamar, apa salahnya kalau dia menerima, kan?

Ceritera 2
KED'S STORY - HLOVATE
Khalid Faizal.. Ked... Hadiah... Nawala lady... a romeo... a skater... Florida-Virginia... Malaysia-USA
Hadiah deck daripada gadis tak bernama buat dia gelabah. Macam mana budak perempuan FELDA tu tahu tentang skate? FELDA Florida barangkali, sebab budak berbaju kurung tu kenal juga Bruce Walker!
Kalau nak diikutkan logik... cinta pandang pertama dan cinta antara benua tu... masuk akal ke?

Ceritera 3
RUMAH KECIL DI UJUNG PADANG
Akukah kunang-kunang yang dilupai orang tika mentari menyingsing?
"... papamu jadi bimbang kalau sapi-sapi itu mencintai aku lebih daripada dia." Kata doktor veterinar itu sambil tersenyum. "Semua orang bilang mas sangat pendiam." "... tetapi tidak dengan gadis yang aku suka."
Gadis yang aku suka? Durrah selalu melarikan diri jika hatinya tercalar. Masihkah dia perlu 'berlari' jika hatinya sudah tersangkut pada penghuni rumah kecil di ujung padang ini.

*****

(SEM) RM22.00 - RM19.40
(S/S) RM25.00 - RM22.00
(SEM) RM22.00 - RM19.40
(S/S) RM25.00 - RM22.00
STATUS BUKU: ADA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...