NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Tuesday, 11 January 2011

3 IN 1: Edisi Istimewa Aku Terima Nikahnya ~ Hasrizal Abdul Jamil

Buku ini merupakan terjemahan jalur pengalaman penulis dari sebelum berkahwin, kemudian mendirikan rumah tangga seterusnya mempunyai anak. Amat sesuai dijadikan rujukan bagi pasangan yang belum, sedang dan telah mendirikan rumah tangga.

*****

(SEM) RM55.00 - RM48.40
(S/S) RM57.00 - RM50.20
STATUS BUKU: ADA

11 comments:

Anonymous said...

mmg best ke buku nie?

Anonymous said...

tlg bg respon melalui sms bole? o199761485..fiza

Beli Diskaun said...

Salam.
Buku ini sesuai dijadikan rujukan bagi mereka yg bakal mendirikan rumahtangga & yang tlh mendirikan rumahtangga. Ada banyak isu berbangkit yg boleh kita jadikan rujukan bilamana kita menghadapinya.

Pujangga said...

leh x guna cimbclick tuk wat pembayaran...

Beli Diskaun said...

Pujangga: Boleh aje guna CIMB Clicks. Emel saya dan saya akan berikan no. akaun tersebut.
TQ

Tomadicci said...

bro... blh bg no acc n fon kt sya x??? sy nk oder laa buku nie... email kt saya mustaqimzahid@yahoo.com

Anip said...

Saya nak beli buku ni.. Berkulit keras ke ?

Anip said...

Saya nak beli.. Boleh email sy cara pembelian ?

mohdhanifa.amer@gmail.com

Beli Diskaun said...

Anip: Salam. Buku ni dah habis stok dgn kami dan penerbit. buku ini sedang diulang cetak. mungkin dalam 2-3 minggu baru stok release dari kilang. TQ

mizz miera said...

masih ada lagi ke buku ini???harga nya mash sama ke???diperlu kan sgt2 sbb semua kedai buku saya cri dh hbz

Belidiskaun said...

Mizz Miera: insyaAllah ada. Boleh emel kami di belidiskaun@gmail.com atau whatsapp di 013-6786571

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...