NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Wednesday, 7 November 2012

Ossieanna ~ Sayidah Mu'izzah

Suri, Lisa, Hafy, Amzar dan Alya berada di Pulau Suri atas arahan Biru, anak orang asli di pulau itu. Kononnya Profesor Noh dan Pakcik Mo telah mati semasa bencana di Pulau Suri. Mereka tidak percaya lalu berusaha mencari dua orang lelaki itu. Tanpa disangka-sangka, mereka berenam telah terjatuh dalam sebuah lohong lalu berada di kota lautan, Ossieanna yang sangat indah.

Profesor Noh dan Pakcik Mo dipercayai telah ditawan oleh Volga, bekas penduduk Ossieanna yang memberontak akibat perbuatan durjana manusia di daratan atau digelar sebagai Manuda.

Di Ossieanna, Suri mendapati dirinya dipanggil sebagai myla yang bermaksud ‘puteri’ dalam bahasa Ossieanna. Dia menjadi hairan, namun satu per satu rahsia tentang Suri terbongkar setelah ingatannya dipulihkan oleh Permaisuri Ossieanna.

Volga yang telah lama menyimpan dendam pada Manuda berjaya menculik Suri. Tujuannya hanya satu, untuk mempengaruhi Suri untuk menentang Ossieanna. Di tempat Volga, Suri bertemu pula dengan Marin, tukang masak Volga. Dialah orang yang paling dicari-cari oleh Suri. Siapakah Marin?

Ikuti perjalanan luar biasa Suri, Biru, Lisa, Hafy, Amzar dan Alya meneroka dunia lautan Ossieanna yang sangat indah. Ossieanna: sebuah kisah dua dunia yang mengasyikkan.

*****

(SEM) RM14.00 - RM12.30
(S/S) RM16.00 - RM14.10

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...