NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, 6 September 2013

Rembat ~ Fairuz Zainal

Hanif boleh meneruskan impiannya menjadi pemain bola sepak profesional, tapi dengan satu syarat. Dia haruslah menamatkan 30 juzuk al-Quran dan menjadi seorang hafiz. Itu janji dia pada ayahnya.
Dan, bermulalah kisahnya sebagai seorang pemain bola.

Saya ingin memiliki hati awak bukan sekadar sebagai teman, malah sebagai puteri nurani.

Dalam pada masa yang sama, Diana, sahabat penjejak impiannya menagih cinta. Jika jawapannya ‘ya’, kirimkanlah poskad Taj Mahal. Jika hubungan mereka dianggap sebagai teman sahaja, maka kirimkan saja poskad Gua Thur.

Dan, Hanif telah mengirimkan poskad yang kedua kepada Diana. Cita-cita lebih penting daripada cinta. Kalau berjodoh, mungkin cinta ini akan terikat juga.

Masih adakah ruang untuk saya memetik kuntuman cinta yang pernah mekar di hati awak dahulu?

Setelah lima tahun, Hanif kembali semula mencari cinta dalam hati Diana. Dia mahu mengikat tali perkahwinan yang sah bersama gadis itu. Namun, selain Hanif, ada Umar yang bersungguh-sungguh meraih cinta Diana.

Dan, Diana harus mengakui kini dia keliru untuk memilih siapa. Hanif, jejaka yang pernah menolak cintanya. Ataupun Umar, pemuda yang bersusah payah memburu cinta. Kedua-duanya memiliki kelebihan untuk menjadi bakal suami yang soleh.

*****

(SEM) RM20.00 - RM17.60
(S/S) RM23.00 - RM20.20

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...