NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Thursday, 24 October 2013

Cinta Ke 2 ~ Zihasra Aziz

Belum pun berkahwin Erin Natasha sudah pun mengandung. Kejadian yang tidak disengajakan itu benar-benar membuatkan Erin mati akal dan degup jantungnya seakan terhenti. Perkahwinan yang dirancang bersama Zareef mengundang derita buat Erin. Zareef meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya. Erin hilang punca.

Bagaimana dengan nasib anak yang dikandungnya? Mampukah dia menyimpan rahsia itu seorang diri? Namun wasiat yang diamanahkan oleh Nek Sarah telah membuka lembaran baru dalam hidupnya. Dia bersetuju berkahwin dengan Harris Haikal walaupun dia tahu sepupunya itu sudah mempunyai kekasih.

Dan Harris Haikal pula terpaksa menerima Erin kerana harta keluarganya. Dia sanggup melakukan apa saja agar harta keluarganya dapat diwarisi.Tegarkah hati Erin meneruskan ikatan perkahwinan tersebut walaupun saban hari saban waktu hatinya sering disakiti oleh suaminya. Adakah cinta kedua menjanjikan bahagia buat mereka berdua?

“Hai tuan doktor, takkan tak faham maksud dua line tu. Kalau mak dan ayah tahu mati Erin.- Erin Natasha

“Alah Erin awal sebulan aje. Dah ekspres nak buat macam mana. Terima ajelah salah kita. Anak itu kan anak kita juga. Jangan risau Zareef akan bertanggungjawab. - Zareef

“Jadi, kau mengandung anak haramlah sekarang.Tak sangka ya gadis kampung yang nampak alim macam ni pun boleh terpedaya dengan lelaki. Kau ingat aku ni apa? Badan kebajikan ke? Sorry Erin kau cari orang lain saja. Aku tak mahu terlibat dengan masalah kau.”– Harris Haikal

*****

(SEM) RM22.90 - RM20.20
(S/S) RM25.90 - RM22.80

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...