NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, 8 November 2013

Sirius Hati ~ Shadia Hisham

“Tak ada sesiapa yang boleh memisahkan kita kecuali maut.”

Biarpun Ezad sentiasa mencabar tahap kesetiaan Dinie, Dinie tetap teguh dengan rasa hatinya. Cintanya hanya untuk Ezad. Kasihnya hanya akan dicurahkan kepada Ezad. Biar orang mengatanya bodoh sekalipun, dia sanggup. Tapi untuk berpaling daripada Ezad, itu tidak mungkin.

Ezad. Hidupnya agak sosial. Berdamping dengan gadis-gadis yang mengejarnya, itu perkara biasa. Dia melayan. Dia sering memberi harapan tanpa sedar. Namun cintanya hanya untuk Dinie. Hanya Dinie di hatinya.

Saat hubungan mekar mewangi dengan rasa percaya yang ada dalam hati, badai datang melanda. Alina muncul dengan usaha yang tidak pernah padam.

“Terima kasih kerana sudi mengucapkan tahniah sempena pertunangan I dengan Ezad tak lama lagi. Ezad pun sudah sedar yang dia tidak akan mendapat cinta yang lebih besar selain daripada cinta I. Jadi, I nak ingatkan you supaya jangan lagi mendekati Ezad. Go ahead with your Encik Harrith. Bye.”

Belum selesai dengan Alina, timbul pula berita Harrith dijadikan calon bakal suami buat Dinie. Dinie tidak mahu. Harrith itu sudah dianggap abang. Mana mungkin adik berkahwin dengan abang. Dinie bingung.

Akan bersatukah cinta Dinie dan Ezad? Usaha apa yang dijalankan Alina? Adakah Dinie akan sah menjadi milik Harrith? Mampukah rasa sayang yang ada dalam hati, bersinar seperti sirius yang sentiasa bergemerlapan?

*****

(SEM) RM24.00 - RM21.10
(S/S) RM27.00 - RM23.80

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...