NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Saturday, 21 June 2014

Cinta Lot 168 ~ Zara Aluwi

Sejak dileteri oleh ibunya, Puan Junaidah, Ryan kini suka duduk menyendiri di balkoni sambil menatap bintang berkelip ceria. Dalam pada itu, matanya pasti tertancap pada bilik di rumah Lot 168 di seberang jalan. Menanti kelibat perempuan itu keluar dari bilik berkenaan. Dia tertanya-tanya, sejak bila ada anak dara tinggal depan rumahnya? Selama ini dia tak perasan pun! Entah-entah isteri orang. Hatinya menduga.

“Cik, boleh tolong buatkan I air kopi? I tak pandai nak buat.”

Pertanyaan itu membuatkan Ezlika begitu keresahan. Alangkah terkejutnya dia saat terlihat wajah Ryan. Berdegup kencang jantungnya, bagai ingin tercabut dari tangkainya tatkala mata bertentang mata. Kakinya bagai terpaku daripada melangkah kala melihat wajah lelaki itu. Tidak mampu dia menduga apakah benar ataupun tidak.

Datang-datang saja tanya Eli. Buat apa datang ke mari? Aku dah beri amaran jangan datang! Tak reti bahasa agaknya! Tak reti orang benci ke?

Kehadiran Rafiq, Fitri dan Ashraff ke pejabat boleh membuatkan Ryan gila. Dia kurang senang apabila ada lelaki datang bertanyakan Ezlika sementelah lagi memuji betapa mereka menyukai Ezlika. Ryan terasa tenang apabila berada di rumah, setiap malam sendirian di balkoni sambil menatap bilik di seberang jalan. Wanita idamannya akan muncul walau untuk seketika.

Kehadiran Selina membuat Ezlika benar-benar kecewa. Hatinya terluka. Sungguh tidak disangka Ryan sanggup mengkhianatinya.

“Jadi... yang selalu I intai tu... youlah?”

Terasa ingin sekali mendekati, tetapi Ezlika tidak berani untuk mendekati. Terasa hendak sangat memperolehi, namun Ryan bimbang derita lama kembali. Tapi, bilang Puan Junaidah, ibu Ryan, sampai bila nak main mata dari balkoni ke balkoni? Lalu, Ryan berusaha untuk dapatkan cik adik di Lot 168 sana.

*****

(SEM) RM20.00 - RM17.60
(S/S) RM23.00 - RM20.20

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...