NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, 11 July 2014

Dunia Belum Berakhir ~ Aimi Shabana

Kalau aku tahulah cinta akan membuatkan aku sakit begini, sumpah aku tak mahu jatuh cinta. Tak mahu!” Dia menumbuk-numbuk bantal yang tidak bersalah itu sambil membayangkan menumbuk lelaki tak guna itu. Biar patah riuk tulang-temulangnya. Biar terburai segala isi perutnya. Biar pecah berderai mukanya. Biar lunyai macam bantal tak ada kekabu. Biar penyek macam kuih bengkang kena langgar dengan lori 18 tayar.

* * *

"Masa bercinta jangan banyak sangat beri janji bang, nanti mahu putus susah. Silap-silap kena sambar petir sebab mungkir janji."

* * *

Zahid rasa dia kena selamatkan Yasmin. Kena sedarkan Yasmin supaya buang saja semua mimpi. Cinta Khalil sudah mati. Yasmin perlu bangun daripada mimpi indah yang dilakar oleh angan-angannya.

* * *

Ini bermakna aku kena beri peluang kedua pada Zahid? Tidak! Aku setia pada Khalil seorang saja. Cinta aku pada Khalil tulus dan ikhlas. Tak akan mudah goyah macam pokok yang ditiup angin.

Aku bukan lalang yang tak ada pendirian. Aku ni karang di lautan. Tak akan mudah terhakis walau badai melanda.

Aku nak jadi perempuan yang baik, yang setia!

*****

(SEM) RM24.00 - RM21.10
(S/S) RM27.00 - RM23.80

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...