NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, 11 July 2014

Jodoh Depan Mata ~ Nur Safiyyah

Syira asyik membanding-bandingkan dirinya dengan orang lain sehingga dia merasakan dirinya serba kekurangan. Fadzli pula jenis yang suka menegur segala hal tentang Syira.

“Kenapa kau gelak kuat-kuat tadi? Macam hantu je aku dengar. Tak eloklah perempuan ketawa kuat-kuat.”
“Dah tu lawak, aku gelaklah. Ala, bukan kuat pun. Kau gelak lagi kuat.”
“Aku tak apa, aku lelaki. Kau tu perempuan. Jagalah adab tu sikit.”
“Eleh, apa fasal pulak kau nak jadi ustaz? Kau ni kenapa?”

Sorang kaki buli, sorang kaki melawan. Akibat selalu bergaduh, orang tua mereka pernah berseloroh hendak mengahwinkan mereka.
Kahwin? Mustahil. Bagi Syira, dia dengan Fadzli tak mungkin akan berkahwin. Apa barang kahwin sekampung. Nak juga dapat orang jauh.

*****

(SEM) RM19.00 - RM16.70
(S/S) RM22.00 - RM19.40

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...