NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Monday, 21 July 2014

Mawar-mawar Cinta ~ Wardina Aisyah

Zara gadis yang cantik. Tapi cinta sentiasa tidak menyebelahinya. Kegagalan cintanya dengan Ajib membuatkan dia bangkit semula dengan keazaman baru. Hari pertama melangkah dengan azam baru…
“Macam mana ni awak memandu?” – Hakimie

“Minta maaf la encik. Saya pun bukan suka-suka nak main brek-brek ni. Tapi... yang encik ni tiba-tiba je berhenti kenapa?” – Zara

Walaupun dia yang salah tapi dia tak mahu mengakui kesalahannya. Bencinya dia bila lelaki itu turut berlagak poyo. Wajah hensem pun tak guna kalau bahasa kerek semacam. Dasar keturunan Haji Bakhil, dengan perempuan pun mahu berkira.

Setelah seminggu melayan lara, Zara masuk bekerja semula…

“… saper pulak yang gantikan tempat si naga betina tu?” – Zara

Namun Zara tak menduga, rupanya lelaki yang dibenci adalah ketua barunya. Bermulalah episod buli antara si ketua dan pekerja.
Dalam masa yang sama, Zara sering didatangi tiga kuntum mawar merah. ‘Kumbang Jingga’pengirimnya. Siapa dia? Zara sendiri nak tahu. Adakah Pakcik Os, pengawal keselamatan yang tidak sedar usianya ataukah Ajib yang mula tertarik semula dengan penampilan baru Zara yang lebih bergaya.

Masa berlalu. Siapa dia untuk menidakkan kata hati. Saat cinta mekar berbunga, hubungan barunya diduga. Zara kecewa lagi. Dengan semangat yang lebih kuat dia mengundur diri. Bagaimanapun, tiga kuntum mawar merah masih terus menemani. Zara teringin bertemu dengan sang Kumbang Jingga yang mencuri hati. Namun, siapakah dia? Zara tak pernah tahu siapa gerangannya si dia di sebalik nama serangga si Kumbang Jingga.

*****

(SEM) RM24.00 - RM21.10
(S/S) RM27.00 - RM23.80

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...