NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, 26 September 2014

Loket Zinnia ~ Ayumi Syafiqah

Dua tahun menyulam cinta bersama Hayyan Rizqi, Zenia cukup bahagia. Apatah lagi apabila buah hati sering ada menemani sepanjang bergelar mahasiswa. Segala kekurangan Zenia diterima Hayyan seikhlas hati. Kasih sayang Hayyan terus mengikat hati Zenia untuk terus jatuh cinta. Janji untuk hidup bersama selepas tamat pengajian dilakar indah berdua, semakin utuh dari hari ke hari.

“I’m gonna be your husband someday, so don’t forget to put my name on the list. Okay?” – Hayyan.

Namun, cinta yang disangkakan akan berakhir bahagia, terputus di tengah jalan apabila Azfar muncul dalam hidup Zenia. Pesona Azfar membuatkan hati Zenia tersasar jauh. Bicara dan janji manis lelaki itu menjadikan Zenia lupa siapa yang selama ini menghuni hatinya. Lalu, Hayyan dicurangi dengan tegar. Dia leka dengan cinta yang ditabur Azfar sehingga sanggup menduakan Hayyan yang setia.

“Saya janji saya takkan sia-siakan awak. Saya boleh bagi lebih daripada apa yang Hayyan pernah bagi pada awak. Percayalah, sayang.” - Azfar
Pada ketika seluruh jiwa dan raga diserahkan kepada lelaki itu, Zenia ditinggalkan bagaikan sampah. Zenia merayu, tetapi Azfar tetap melangkah pergi. Zenia hilang punca. Ingin dipohon kemaafan Hayyan, dia malu untuk berdepan dengan lelaki itu lagi. Ingin pulang ke pangkuan keluarga, terasa maruahnya hancur dengan cemuhan yang tiada henti. Lantas, ke mana lagi harus dibawa diri yang bagai sudah tiada harganya lagi?

Bersama Adam, Zenia belajar membina kehidupannya semula, jauh daripada segala-galanya... sehinggalah takdir membawa Hayyan dalam hidupnya buat kali kedua
.
“Selepas apa yang terjadi, kenapa dia juga yang awak pilih?” – Hayyan.
“Sebab saya tak mampu nak pilih awak, Hayyan...” – Zenia.

Janji yang pernah terlakar, masihkah ada ruang untuk memulakannya sekali lagi?

*****
(SEM) RM22.00 - RM19.40
(S/S) RM25.00 - RM22.00

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...