NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Wednesday, 19 November 2014

Kau Yang Tak Diundang ~ Nuril Bahanudin

Gara-gara adik, dirinya tersepit! Dia terpaksa mencari suami segera dek kerana syarat yang digariskan oleh ibu dan ayahnya. Lantaran itu, hidupnya yang aman sentosa menjadi huru-hara!

Leila Suria, gadis yang akhirnya menuruti syarat kedua ibu bapanya demi kebahagian adiknya. Memilih untuk menerima lelaki yang tak diundang untuk menjadi suaminya, membuatkan hidupnya berubah. Keindahan cinta mula dirasai. Namun, di kala bahagia mula berbunga, duka menjengah di hati.

“Menangislah kalau you rasa itu boleh buat you rasa tenang” ~ Rio

Kesedihan hati ditutupi dengan cinta yang diberi. Beban yang sarat kian hilang kerana berpaut pada bahu lelaki yang cukup mencintai dirinya.

“You tak pernah abaikan I malah sentiasa memberi sokongan kepada I untuk menghadapi segala ujian yang berat ini”~Leila Suria

Namun, kehadiran sahabat lama mengundang rasa curiga. Hadirnya untuk terus bersahabat, merentap bahagia yang mula meresap.

“You cemburu ke apa Rio?~ Leila Suria
“I cemburu? Tolong sikit! Cermin muka you tu dulu sebelum nak cakap I macam tu!”~Rio

Mampukan Leila Suria melatih hati untuk setia menerima cinta yang tak diundang agar kekal selamanya dihati? Adakah masih ada ruang untuk dia menyemai kasih seorang lelaki di jiwa sedangkan hatinya remuk kerana satu kesilapan? Atau, kehadiran sahabat lama bakal mengubah keteguhan cinta itu?

*****
(SEM) RM25.00 - RM22.00
(S/S) RM28.00 - RM24.60

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...