NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Monday, 15 December 2014

Jibam Kahwin Janda Vogue ~ Adnil Zaff

Mohd Syahir Eddy aka Jibam, seorang lelaki kampung tidak punya paras rupa yang menawan. Fizikalnya lain daripada orang lain. Selekeh, tidak bergigi. Semua ciri-ciri itu dimiliki oleh Jibam. Dek kerana dia bertubuh besar seperti The Rock dan tidak berpelajaran tinggi, pekerjaan sebagai seorang buruh di tapak pembinaan sememangnya sesuai untuk dia. Tiada paras rupa, tidak bergaya dan tidak berjawatan tinggi membuatkan lelaki ini kurang dipandang wanita-wanita di sekelilingnya.

Katrina Emelda, seorang anak hartawan. Cantik dan berkedudukan sudah tentulah panduan yang sempurna untuk seorang wanita seperti dia. Namun, wanita vogue ini memiliki sejarah hidupnya sendiri. Dia adalah seorang janda setelah diceraikan dengan talak tiga oleh Ryan Abraham, bekas suaminya. Kecurangan Ryan memusnahkan rumah tangga yang terbina dalam masa tidak sampai setahun. Seterusnya dia diketemukan dengan seorang lelaki yang paling jujur bernama Jibam.

Dek kerana gila talak dan gila harta, Ryan terus memburu Katrina. Tujuannya tiada lain mahu Katrina bercina buta supaya mereka dapat bersama semula. Walaupun tidak ada hati lagi kepada bekas suaminya itu, tidak mudah untuk Katrina mengelak. Akhirnya terbina rancangan demi rancangan sehinggalah Katrina dan Jibam berkahwin. Namun ada syarat tertentu yang dikenakan Katrina buat Jibam sebelum dia diceraikan nanti.

“Kita ada perjanjian, kan? Jangan main-mainkan perasaan saya dan jangan sulitkan keadaan kita.” - Jibam.
Apakah perjanjian itu?
“Sebagai isteri, ada beberapa bahagian dalam diri you patut jadi milik I. Apa yang ada dalam hati you patut jadi hak I.” - Katrina

Antara Beauty and the Beast, juga antara si miskin dan si kaya, ditambah pula gangguan daripada bekas suami Katrina, adakah mungkin untuk mereka bersatu sehingga ke hujung nyawa? Sesuatu yang mustahil pada pandangan mata manusia, jika sudah itu yang ditentukan Allah pasti ada jalan buat mereka. Berpeganglah pada hakikat itu!

*****
(SEM) RM28.00 - RM24.60
(S/S) RM31.00 - RM27.30

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...