NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, 27 March 2015

Pelita Di Bawah Purnama ~ Adnil Zaff

Qairynn dan Aryan semenjak kecil mereka hidup berjiran dan bersahabat. keakraban mereka seperti adik dan abang. apa sahaja mereka tempuhi bersama. Namun, entah bagaimana cerita duka merempuhi mereka. Semuanya bermula apabila Maya rakan sebaya Aryan tiba-tiba mencelah peluang di antara Aryan dan Qairynn.

Kehilangan orang-orang yang disayangi tidak mudah untuk dilalui oleh Qairynn. Jiwanya terbang ke angkasa mencari semula apa yang hilang. Namun kehilangan kekal abadi itu tidak mungkin akan berganti. Qairynn nanar meneruskan hidup dalam kepahitan. Kesakitan yang dialaminya semakin tepu. Sehingga akhirnya, dendamnya mula bangkit kepada Aryan.

Lapan tahun mereka berdua terpisah. cerita demi cerita terlakar. Aryan pulang juga ke tanah air. namun mudahkah untuk dia mendapat maruahnya semula? sudah tentulah tidak. Kebencian Aryan bagaikan tidak bertebing kepda lelaki itu. Tiada maaf yang mampu idhulurkan. Namun Aryan tidak pernah berputus asa untuk meraih Qairynn semula. biarpun dia sedar terlalu besar khilafnya sehingga membuatkan Qairynn hilang jiwa. Dia sudah berjanji untuk mengembalikan Qairynn kepada yang asal.

Penghujung kisah ini sudah pastinya bahagia. Namun antara Maya dan Qairynn, mereka ibarat pelita dan purnama kepada Aryan. Yang mana purnama itu indah namun cahayanya susah untuk digapai. Manakala pelita itu, walaupun tidak seindah purnama, Namun cahayanya hanya buat Aryan seorang. Hakikat itulah yang membuatkan Aryan tega biarpun Qairynn sekadar pelita itu.
*****
(SEM) RM29.00 - RM25.50
(S/S) RM32.00 - RM28.20

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...