NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Monday, 27 April 2015

Cinta Semanis 'Carrot Cake' ~ Fatinilam Sari

Benarkah gadis cantik bernasib malang? Irina dicintai bosnya, Firdaus yang sudah mempunyai kekasih. Irina mengambil keputusan menerima jemputan ayahnya yang sudah lama bermastautin di Switzerland. Tetapi perjalanan Irina untuk bertemu dengan ayahnya tidak semulus yang disangka. Sebaik sahaja tiba di Lapangan Terbang Zurich, dia diculik. Irina terperangkap dalam genggaman penculiknya, Steve yang membawa Irina ke rumah Bram untuk disembunyikan. Bram mempunyai satu rahsia yang tidak diketahui Irina. Namun dalam diam mereka saling jatuh cinta.

Cinta yang kian berkembang dalam hati Bram membuatkan lelaki itu mulai memikirkan masa hadapan lalu menerima peluang kerja di Bern. Di Bern, Irina bertemu dengan Yazid. Persahabatan menjadi erat lantaran rasa persaudaraan sebangsa dan seagama. Permusuhan, kebencian dan dendam Bram pada Abu Bakar atau Thomas Burns menghancurkan hubungan cinta dan kasih sayang. Irina kembali ke Malaysia bersama hati luka. Lalu Firdaus datang membawa penawar luka dan duka Irina. Siapakah yang menjadi pilihan antara tiga jejaka yang telah mengisi hati Irina?

“Salah! Aku yang lebih dulu belajar menyayangi kau. Tak! Bukan belajar tapi aku terus saja mencintai kau sebab kau seorang yang kacak, jujur dan baik hati. Kau menjaga aku seperti aku ni kristal yang mudah pecah. Kau menyayangi aku lebih daripada menyayangi diri sendiri.” - Irina

“Aku sanggup lakukan apa aje demi cinta aku pada kau, Irina. Aku mencintai kau sampai mati. Aku mencintai sepenuh hatiku. Apa jua halangan akan aku hadapi asalkan kau bersamaku.” – Bram.
“Kalau awak sayang dan cintakan Bram, awak pilihlah dia.” –Yazid
*****
(SEM) RM29.00 > RM25.50
(S/S) RM32.00 > RM28.20

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...