NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, 10 April 2015

Nak Hati Awak Jugak! ~ Cahaya Ainn

Hana, gadis moden yang cukup pakej. Cantik, kaya dan juga bijak. Hana sering dicemburui oleh gadis seusianya termasuklah sahabat baiknya sendiri. Namun di sebalik kesempurnaan itu, terselit rasa dendam di hati gadis itu. Walaupun Hana kelihatan sempurna di mata sesiapa sahaja yang memandangnya, namun saban malam gadis itu berendam air mata sehinggalah dia bertemu dengan seorang jejaka misteri di tepi pantai.

“Err, awak. Saya. Err, minta maaf. Saya betul-betul tak sengaja. Saya...” Hana terdiam apabila lelaki itu tunduk dan mengutip segala benda yang bertaburan di atas pasir itu.

Siapa sangka, pertemuan pertama di pantai itu telah membawa perubahan yang besar dalam hidup dua insan yang berbeza. Namun, perbezaan itu tidak menjadi penghalang bagi Hana untuk mendekati lelaki misteri dan suka jual mahal itu.

“Pergi!”
“Hariz, kenapa ni? Kenapa awak layan saya macam ni?”
Bukan mudah bagi Hana untuk mendekati lelaki bernama Hariz itu. Mungkin disebabkan kekurangan yang ada pada lelaki itu membuatkan Hariz tegar melayan Hana endah tak endah sahaja.
Saya tanya awak rindu saya tak?- Hana
Oh. Tak rindu pun. - Hariz
Sampainya hati - Hana

Walau sekeras mana pun cuba dinafikan, Hariz tetap tidak mampu menipu dirinya sendiri apabila dalam diam, dia telah pun jatuh cinta pada gadis bernama Hana itu tanpa sedar.

“Untunglah aku dapat tengok muka kau berubah macam tu. Selalu tu tak ada perasan je...”- Boy.

Namun, bukan mudah bagi mereka untuk terus menyulam cinta yang baru hendak dibina.

“Let's break up...”- Hana
“Please sayang, jangan buat saya macam ni. Cukuplah lima tahun Hana. Saya takkan mampu nak laluinya lagi. Please....”- Hariz

Tegarkah Hana meneruskan keputusannya? Dan kenapa dia bertindak begitu sedangkan dia sedari awal lagi begitu mencintai Hariz?
*****
(SEM) RM25.00 - RM22.00
(S/S) RM28.00 - RM24.60

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...