NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Monday, 22 June 2015

Bunga Di Taman Larangan ~ Ayumi Syafiqah

Dia pernah berasa peritnya disakiti. Keperitan dan keperihan yang dilalui membuatkan dia meneruskan hidup dengan dendam di hati. Dia cemburu dengan kebahagiaan orang lain dan menjadikan itu sebagai alasan untuk mengubah hidup sendiri. Dia sudah puas menangis, jadi biar dia pula yang menjadi penonton tangisan orang lain. Andainya dengan menjadi ‘orang lain’ segala rasa di hatinya akan terhapus, dia rela.

Dia... sekuntum bunga yang beracun di taman larangan...

Amar Idlan ~ Dia selalu ada di sisi Syarizad. Menemani saat Syarizad sendiri, menyayangi tika Syarizad dibenci.

Herdy ~ Dia muncul menjadi penambah ‘perasa’ dalam kisah hidup Syarizad. Dia menolak permata berharga seperti Liyana demi kaca yang retak seperti Syarizad.

Ben Ikhzal ~ Dia hadir memberi ketenangan. Dia nampak sesuatu yang berharga dalam diri Syarizad. Dialah sebab Syarizad mampu tersenyum indah.

Namun, mampukah kehadiran mereka bertiga mengubah laluan hidup Syarizad menjadi lebih baik? Sanggupkah Syarizad melupakan dendam yang membara di hati demi kebahagiaan yang menanti?

“Kau tahu tak kenapa semua orang yang kau sayang pergi tinggalkan kau? Sebab perempuan macam kau memang tak layak hidup bahagia.” –Liyana.
*****
(SEM) RM26.00 > RM22.90
(S/S) RM29.00 > RM25.50

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...