NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, 12 June 2015

Jangan Sentap, Okey! ~ Izman Pauzi

Saya menyuarakan perasaan bersalah saya sehingga menyebabkan dia terpaksa benar-benar meletak jawatan.

Dengan senyuman, dia berkata, “resigned cuma bermaksud berhenti kerja dengan syarikat, bukan friendship. You mesti datang rumah saya masa Chinese New Year macam tahun-tahun lepas. Hari Raya Puasa, you buat open house atau tidak, saya mesti datang. Mesti ada itu mee bandung Muar, you buat memang betul-betul 'how liow'.”

RASA-RASA KORANG SENTAP TAK?
- Terima Kasih Kerana Tak Bagi Kerja
- Cuti Tiga Bulan Buat Anak
- Aku ‘Cup’ Perempuan Itu!
- Pusat Pengumpulan Susu Segar
- Pork Free Atau Pork is Free?
- You Help Me, I Help You
*****
(SEM) RM15.00 > RM13.20
(S/S) RM17.00 > RM15.00

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...