NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Monday, 14 December 2015

Akhiri Penantianku ~ Anna Milia

Airin dan Ilhan Ruiz disatukan atas desakan Datin Yasmin. Perkahwinan ini tidak menghalang Ilhan Ruiz untuk terus bersama dengan Anita. Dan Ilhan Ruiz tersepit apabila Airin dan Anita hamil.

“Kau pukul dia tadi, kan? Sekarang kau pulak rasa sakitnya. Berani kau kata anak kami anak haram. Anak yang aku suruh gugur itulah anak haram. Anak yang aku tak nak tengok lahir berbinkan aku. Kau ingat satu perkara ni Airin. Tanamkan dalam otak kau. Talak pada kau akan jatuh sebaik saja aku bernikah dengan Anita.” ~ ILHAN RUIZ

Dalam satu pertengkaran di antara Airin dan Anita, Ilhan Ruiz memihak kepada Anita lalu Airin membawa diri apabila Ilhan Ruiz melafazkan cerai taklik.

Izinkan Airin pergi. Ampunkan dosa Airin dan halalkan semuanya. Airin harap encik tak lupa solat walaupun Airin dah tak ada untuk siapkan semua ni selepas ini.

Beberapa tahun kemudian, Airin kembali mencari Ilhan Ruiz demi menyelamatkan nyawa anak mereka, Aqil yang disembunyikan kelahirannya daripada Ilhan Ruiz.

Kehadiran Aqil memberi nafas baru dalam diri Ilhan Ruiz. Agenda diatur untuk memiliki Aqil. Untuk mendapatkan Aqil, dia perlu mendapatkan Airin terlebih dahulu.

Namun, Malik dan Sania mengganggu rancangan Ilhan Ruiz untuk menjernihkan semula hubungannya dengan Airin.
*****
(SEM & S/S) RM22.00 > RM19.40

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...