NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Monday, 14 December 2015

Aku, Fall In Love! ~ Nozi Danisya

Hidup Mawar tidak pernah dihiasi pelangi kerana ibu tirinya, Mak Dinah sering menyakitinya. Mak Dinah membenci Mawar kerana wajah Mawar persis arwah ibunya yang merupakan penghalang cinta Mak Dinah dengan ayah Mawar ketika zaman mereka muda dahulu.

“Apa? Aku kata tunggu tu tunggulah! Biar kering tahi di punggung bapak kau tu. Nak sangat aku yang buat, kan? Ha tunggulah!” ~ MAK DINAH

Kehadiran Encik Ammar (majikan Mawar) dan Carl Azhar (pemuda kacukan Melayu-Inggeris) telah membuatkan hatinya menjadi libang-libu. Encik Ammar tidak pernah berputus asa menawan hatinya hinggakan Mawar dihimpit serba salah.

“Awak ingat saya nak biarkan awak tunggang skuter waktu macam ni? Fikirlah logic sikit Cik Mawar. Awak tu perempuan. Bahaya ada di mana-mana. Tak tahu takut ke awak ni? Ke awak dah biasa merayap malam-malam?” ~ AMMAR

Carl Azhar pula sering mencuit hatinya walaupun permulaan perhubungan mereka sering dihiasi dengan pergaduhan.

“Eh, you don’t talk many-manylah. I’m late. Later my bos angry to me!” ~ MAWAR

“Tak payahlah nak over sangat menangis, I tahu you terharu, kan?” ~ CARL AZHAR

Mawar harus membuat pilihan dan usai hati telah memilih si jejaka, dugaan lain pula datang menimpa. Tabahkah Mawar menerima ketentuan Ilahi buatnya itu?
*****
(SEM & S/S) RM28.00 > RM24.60

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...