NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, 11 December 2015

My Sweet Tom Girl ~ Zulfati Hanis

'Kusandarkan hati ini untukmu buat selamanya.'

Menyamar dengan tujuan untuk mendekati seseorang adalah misi utama kepulangan Fatimah Dhaniyah ke tanah air setelah lama berada di Boston. Untuk menjayakan penyamaran ini, dia sanggup bekerja sebagai pemandu peribadi kepada Ahmad Uwais, seorang bos yang hanya membenarkan kereta dipandu tidak melebihi kelajuan 80km/j.

Bekerja dengan Ahmad Uwais bukan sesuatu yang mudah. Perkenalan mereka pada mulanya tidak berjalan lancar. Mereka saling mengenakan antara satu sama lain. Namun, tanpa disedari mereka, dalam hati masing-masing mula bercambah bibit-bibit cinta.

Namun, saat Ahmad Uwais melafazkan rasa cintanya, Fatimah Dhaniyah tekad menolaknya walaupun hatinya turut mengakui mencintai lelaki itu. Tetapi kenapa dia menolak cinta lelaki yang dicintainya? Apakah misi penyamarannya berjaya dan siapa yang ingin didekati sebenarnya? Dapatkah Ahmad Uwais menerima keputusan Fatimah Dhaniyah itu?

"Tok Arab ni datang nak jual apalah pulak. Beg yang dia bawa punyalah besar. Entah-entah dia nak jual minyak atar kot? Ataupun minyak angin? Ke minyak urat?" - Fatimah Dhaniyah

"Tak payah nak ketawa sangatlah. Kau saja nak kenakan aku hari tu, kan? Kau saja masukkan cili sos dalam air milo tu, betul?" - Ahmad Uwais

"You betul tak kisah kalau dalam hati kekasih you masih ada rasa cinta untuk wanita lain?" - Zhariff
*****
(SEM & S/S) RM28.00 > RM24.60

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...