NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Wednesday, 20 April 2016

Tiga Ceritera Dalam Sebuah Nota ~ RodieR, Ijazati Habib, Nisyah

KERANA SARAH ALYA ~ RodieR

“Puteri Rasulullah nama Fatimah, kan?”
Sarah angguk.
“Pasangan dia Ali kan?”
“Kenapa abang ni?”
“Maknanya, pasangan Ali, Fatimah la kan?” aku tanya lagi.
“Dah tu kenapa?”
“Maknanya kawan Sarah tu pasangan abanglah.”
“Hah?”

Dulu, Saifudin Ali tahu erti cinta pertama daripada dia. Namun dia bukan lagi Fatimah Asyikin seperti yang dulu. Bolehkah Saifudin Ali menerimanya, dan bolehkah mereka bermula semula?

JODOH SAMBAL HITAM ~ Ijazati Habib

“...kamu ni kemaruk nak makan sambal hitam tu hari-hari. Kahwin ajelah dengan orang yang buat sambal tu.”
“Umi ni kan, sikit-sikit kahwin. Sah-sah yang tukang buat sambal hitam ni kategori mak-mak orang. Tak pun bini-bini orang.”

Tapi Zach tak tahu, orang yang pandai buat sambal hitam kegemarannya tinggal di sebelah rumah saja; tuan punya kucing yang jadi musuh Zach. Bolehkah Ariana menerima lelaki yang suka mengusiknya itu?

LUNCH BOX ~ Nisyah

“Jom kita main kuiz kenal-kenal nak? Kita mulakan dengan nama. Awak, Dalia Zahari.”
“Okey. Awak, Azlan Toya!”
“Azlan bin Yusof.” Azlan kenyit mata.
“Eh!”

Dua hati yang mengembara, bertemu tanpa disangka. Dua hati yang pernah lara, mengharapkan satu noktah di helaian yang sama.
*****
(SEM & S/S) RM26.00 > RM22.90

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...