NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Saturday, 14 May 2016

Melodi Cinta Edisi 3 Penulisan2u ~ Karyaseni

Dia Jiran Hatiku – Azimah Lily
Pertama kali Malia jumpa mamat ni, nasib Malia memang malang. Waktu tu Malia sedang joging dekat area taman ni. Motor yang mamat ni bawa terlanggar lopak air dan terus terkena Malia. Lepas tu dia blah macam tu aje.

Jodoh Hati Batu – Nurrul Shuada
“Aku terima nikahnya Mia Sofea binti Shafie...”
“Eh, salah nama tu, Encik Taufiq!” Belum pun lafaz akad nikah selesai, keadaan mula menjadi riuh-rendah. Ada yang berbisik-bisik, ada juga yang mengata antara satu sama lain.

Kekasihku Dari Seberang – Bunga Amani
“Ah! Tak payah nak tanya lagilah. Tengok saja dekat TV tu. Macam-macam hal dia orang buat dekat negara kita ni. Tu! Anak dara Pak Yazid, dibawa lari ke Lombok tak balik-balik sampai hari ni. Bahaya! Kahwin aje dengan Melayu kita. Senang!”

Merindui Pelangi – Elin Nadia
“Lepas ni kau tak payah rapat dengan Lisa. Lisa tu bakal jadi doktor. Kau tu cuma tukang cuci pejabat saja. Nanti kau berangan pula nak belajar tinggi-tinggi macam dia.”

Anak Tuan Tanah Gedaung – Aifa Batrisya
“Gedaung tu apa?”
Ge... Gedaung tu. Kuih gelang yang dah maung. Haaa... Itu, Si Man itulah. Entah kuih gelang abad bila entah dia jamu kat kami tadi. Sakit perut saya dibuatnya. Tak pasal-pasal, saya tak dapat pergi masjid tadi.”

Nota Hati Nur Nazurah – Tina Derika
Mak, seandainya engkau masih bernyawa, aku mahu kau tahu bahawa namamu selalu bertakhta indah dalam doaku. Helaan nafasmu umpama nadi semangat buatku dan gerak lakumu menambahkan sayu dalam hatiku.

Wi-Fi Sebelah Rumah – Suha Fasihah
“Yang ni duit saya guna Wi-Fi rumah sewa Jay hari Sabtu lepas. Saya guna tiga jam. Then saya dah darabkan dengan caj yang biasa CC kenakan.”

Tembok Cinta – Helena Anne
“Sejak bila pula anak kucing pandai panjat tembok?”
“Ni, anak kucing hutanlah. Bukan kata tembok, tingkap dan bumbung semua dia panjat.”

Muka Surat Cinta – Airis Amani
“Brother, tolonglah jangan potong markah saya,” pintasku laju.
“Saya tak nak makan kat dalam CFS. Saya nak makan chicken chop dekat SS2. This weekend. Deal?”

Kuih Koci Pulut Hitam – NorShiemah
*****
(SEM & S/S) RM21.00 > RM18.50

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...