NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, 13 January 2017

Mrs. Maidku ~ Syaza Arisha

(SEM & S/S) RM26.00 > RM22.90

Tujuan Syazana ke bandar hendak mencari keluarganya, dan pekerjaan maid menjadi pilihan untuk menyempurnakan misi penting itu. Namun, bukan semua yang terjadi seperti yang diharapkan, bila dia berjumpa dengan majikan super poyo bernama Hairul. Di sanalah hidupnya seolah amah Indonesia. Silap sikit dapatlah Title BEBAL!

"Itulah, orang jalan pakai mata kau pakai hidung. Dah bebal, buta pulak tu!" ~ Encik Hairul "Aku get up, maid bukan pekerjaan yang sesuai!
Apatah lagi pada orang yang tak ada perasaan macam Encik Hairul!" ~ Syazana.

Satu kesilapan telah membina sebuah ikatan di antara mereka dan semuanya berpunca kerana Mak Cik Jebon. Perkahwinan yang tercipta
asalnya hanyalah pembohongan dan dusta semata-mata. Namun takdir telah menjadikan ia sebuah kenyataan.

Syarat pertama! Jangan berani sentuh aku!
Syarat kedua, jangan pernah menuntuk hak kau!
Ketiga, jangan nak control aku sangat! ~ Syazana Dan syarat aku hanya mudah, jangan pernah keluar atau berhubungan dengan lelaki lain! ~ Encik Hairul.



Namun disangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Cara Hairul melayan Syaz yang kekadang bermusim membuatkan perkahwinan mereka sering tak menentu. Kedatangan semula Ikmal untuk merampas kembali cintanya, membuatkan Syaz keguguran, hubungan dia dan Hairul diuji lagi. Namun bila takdir sudah mencatat nama mereka di Luh Mahfuz, cinta yang keruh kembali bersemi. Tapi kedatangan Tan Sri Zurydi sekali lagi membuatkan hubungan Syaz dan Hairul dilanda badai. Hairul semakin buntu bila Syaz mula menjauh, Syaz pula sudah berbelah bagi sama ada memilih Hairul atau rumah anak yatim? Apakah yang membuatkan Tan Sri Zurydi nekad hendak memisahkan Hairul dan Syaz? Dapatkah cinta si Maid dan si majikan poyo kembali bersatu?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...