Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Monday, 24 January 2022

Beautiful Love Revange ~ Wannie Nordin

(SEM & SS) RM29.00 > RM28.00

Sekuat mana pun kau cuba membunuh sebuah perasaan dendam, akan tetap ada seseorang dari masa lalu cuba menghancurkan keindahan sebuah cinta.

Beria-ia Ammara hendak menyambut ulang tahun perkahwinannya yang ke-10, namun tanpa belas kasihan Ammara diceraikan begitu sahaja. Alasannya? No more spark! Tak sangka hubungan suami isteri itu mempunyai expired date. Farid memang jantan tak guna!

Ah, sebenarnya bukan mereka tidak serasi atau sehaluan, tetapi haluan hidup Farid yang sudah berubah gara-gara kehadiran Maria yang lebih seksi, bergaya, kaya, tetapi hipokrit!

Mujurlah Noah sentiasa ada di saat dia memerlukan. Noahlah bos, Noahlah hero, penyelamat, pelindung dan Noah adalah lelaki berwajah ketat yang selalu acah-acah bossy, tetapi sebenarnya over protective.

“Err… bos, encik…” - AMMARA
“Kejap bos, kejap encik… you sendiri tak tahu nak panggil I apa. Mungkin itu tandanya you kena panggil I darling,” - NOAH

Bila perkara sebenar terbongkar, barulah Ammara tahu dan faham apa hubungan di antara Noah, Farid dan Maria. Dia pula tersepit di antara jalan nak move on, lupakan saja Noah atau terima dia sebagai suami.

Mampukah Noah dan Ammara mencari cinta abadi sedangkan manusia toksik seperti Farid dan Maria masih menjadi musuh dalam selimut?

Bagaimana dengan Maria dan Farid? Relakah melihat orang yang disayangi dan yang pernah dicintai bahagia selamanya?

“You tak payah ajar I macam mana cara nak jadi isteri dia. Kalau you bagus sangat, tak mungkin Farid ceraikan you dan pilih I.” - MARIA

Yang pastinya hubungan Ammara, Noah, Farid dan Maria memang berselirat dan rare!

Antara hidup dan mati, hubungan mereka seperti menggenggam bara api. Mahu terbakar bersama, namun dalam masa yang sama, mahu lari menjauh agar tidak terluka lagi.