ULAT BUKU SEMUA... HARGA HEBAT!!

ULAT BUKU / BOOKWORM / BOOKADDICT SEMUA...
Jom dapatkan BUKU dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj kurier MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Tuesday, 15 July 2014

366 Cerita Dari Al-Quran dan Hadis ~ Moulvi Al-Hafiz S.A.Seyed Ibrahim Al-Bukhari M.A.

Setiap rumah haruslah memiliki buku ini dalam mengubah masa depan anak-anak ke arah jalan yang diredai Allah. Dengan usaha murni ini, moga Allah memberikan kita kehidupan yang baik di dunia dan di akhirat kelak. Insya-Allah, kita dapat membentuk anak-anak kita mempunyai:

Kekuatan Iman seperti Ibrahim a.s.
Kesabaran Tinggi seperti Ayub a.s.
Ketulusan Hati seperti Yusuf a.s.
Keindahan Akhlak seperti Muhammad SAW

*****

(SEM) RM39.90 - RM35.10
(S/S) RM41.90 - RM36.90

Monday, 14 July 2014

Ajarkan Aku Subjek Cinta ~ Wazrul Shah

“Orang tak nak jadi yang pertama dalam hati awak... Sebab selalunya di setiap yang pertama tu ada kedua, dan pastinya akan disusuli dengan yang ketiga. I don’t want to be your number one. I want to be your only one. Can I?”
Pada mulanya, aku curiga juga dengan lelaki yang entah siapa, datang menyelamatkan aku, kemudian meminta nombor telefon mama aku! Mama pula boleh pula dengan mudah percayakan lelaki bernama Shark itu untuk berdating dengan aku.

“Fit nak minta tolong Mimi intipkan perempuan mana yang dah buatkan Abang Fiq jatuh hati.”
Alamak! Fitri tak tahu ke yang perempuan tu sebenarnya aku! Tapi bukan aku yang gila-gilakan laki dia, laki dia, si Fiqroul tu yang asyik mengejar aku kerana kata dia, dia tak mampu melupakan aku meskipun sudah berkahwin.

“Ya... Gilakan awak! Awak tak pernah nak layan saya selama ni.”
Huru hara hidup aku jadinya bila datang seorang lelaki yang mengaku telah lama jatuh cinta dengan aku dan telah mengenali aku sejak dulu. Amirul Hazim nekad untuk mendapatkan aku dengan menghantar mamanya untuk meminang aku!

“So Misha, seronok bercinta?”
Hadif merupakan seorang kawan yang sangat memahami dan boleh diajak bercerita. Bagi aku, dia boleh diharap untuk membantu aku menguruskan klinik gigi aku itu.

Dan kini… hari yang paling aku nanti-nantikan menjadi kenyataan. Saat aku bakal bergelar isteri kepada Shark, lelaki yang aku pilih untuk menjadi teman seumur hidupku. Adakah impian aku dan dia bakal menjadi nyata?

*****

(SEM) RM26.00 - RM22.90
(S/S) RM29.00 - RM25.50

Monday, 7 July 2014

Aku Bukan Touch & Go ~ Qahiera Izma

Bila ibunya keluarkan arahan ala-ala askar jepun mahu bertemu bakal menantu, Zarin Sofea jadi buntu. Bukan sebab dia tak ada calon tetapi Ikmal, si kekasih hatinya banyak sangat alasan. Terdesak, Zarin tiada pilihan selain memujuk Nasrin, tuan punya butik tempat dia bekerja untuk menjadi pelakon. 

“Nas, takkan kau nak biarkan model kesayangan kau ni dalam kesusahan. Kesianlah kat aku.” - Zarin 
“Amboi! Bukan main lembut lagi suara kau bila nak minta tolong. Tak kuasalah aku nak jadi pak sanggup!” - Nasrin 
“Helo, kau tau tak makna pak sanggup? Cakap tu agak-agak sikit ya.” – Zarin 

Nasrin yang lembut tapi hatinya memang lelaki sejati. Pujukan Zarin buat dia lembut hati. Tapi alasan sebenarnya, dia memang sukakan Zarin. Masalah timbul apabila lakonan harus berpanjangan sehingga ke alam perkahwinan. Syarat Zarin, mereka hanya kahwin sementara. Bila Ikmal dah bersedia, Nasrin harus lepaskan dia. Tapi bagi Nasrin, lain pula ceritanya. Dia sanggup berubah demi Zarin. 

"Sejak bila pula dah pandai pergi gym ni Nas?" - Lily
"Sejak aku tahu yang Zarin suka orang badan ketak-ketak." - Nasrin Mampukah Nasrin yang digelar Nata de Cocoa oleh Zarin berubah menjadi lelaki sejati dan sekaligus menggoyah hati seorang isteri tatkala mereka tinggal sebumbung? Atau.... dia harus melepaskan Zarin Sofea ke tangan Ikmal bila sampai waktunya nanti?

*****

(SEM) RM25.00 - RM22.00
(S/S) RM28.00 - RM24.60

Bahasa Hati Kita ~ Rehan Makhtar

Satu ketentuan bila Qalam Azad a.k.a Que yang sinis dipertemukan dengan Dian Jehanna Puteri a.k.a Jed yang bengis. Bukan sekali dua, malah berkali-kali. Biar dielak, biar ditolak, tetap juga terjadi. “Kalau kau rasa aku nak layan kau macam puteri kat sini, silaplah. Boleh cari orang lain.” - Que. 

“Aku tak susahkan orang lain. Aku susahkan diri sendiri. Kau apa kisah?” – Jed 

Jed yang tersasar. Jed yang memberontak kerana marahkan orang tua. Hadirnya seorang Que dalam dunia kelamnya, membuka mata hati, menampakkan sinar cahaya. Dia harus berubah menjadi seorang bidadari besi untuk melayakkan diri sebagai isteri di sisi lelaki sehebat Que. Tapi..rasa seperti dia tak mampu. 

“Kau memang benci aku, kan?” tanya Jed pada Que. “Aku tak cakap aku benci...” “Tapi, kau tak suka aku,” cantas Jed. “Pun aku tak cakap aku tak suka...” Que renung Jed dua saat. “Kalau tak suka, aku tak luang masa dengan kau, aku tak dukung kau, bawak pergi hospital, siap tunggu lagi. Tak jadi orang bodoh kejar kau sampai ke Sungai Tua sana, bawak kau makan, bungkuskan nasi, nasihatkan kau...” 

Hati mereka mula berbicara. Bahasa sunyi itu hanya mereka saja yang mengerti. Bagi Que, tugasnya mendidik Jed menjadi seorang puteri akan berakhir bila wanita itu menjadi isteri. Tapi... ianya tidak semudah yang diinginkan. 

“Jauh lagi aku kena jalan untuk sampai tahap tu...” - Jed 
“Aku boleh temankan hingga sampai ke destinasi...” - Que. 
Mampukah seorang Qalam Azad membentuk Dian Jehanna Puteri menjadi sri kandi besi yang sentiasa teguh berdiri di sisi suami? Bahasa hati mereka ada jawapannya.

*****

(SEM) RM26.00 - RM22.90
(S/S) RM29.00 - RM25.50

Temuduga Cinta ~ Ridhya Iman

Polos tetapi berani, itulah Qurratul ‘Ain. Dingin dan beku, pakej bersama sarkastik, itulah Megat Uzair.

Mereka ditemukan ketika ‘Ain hadir temu duga. Di situlah bermula segalanya.
“Oh! Baru saya ingat. Nama awak sama dengan nama monyet peliharaan arwah atuk saya.” ~ Uzair

Betul-betul menduga kesabaran. Setiap kali bertentang mata, pasti jiwanya diduga dengan sindiran tajam encik sarkastik. Sungguh, dia benci dengan bicara sinis yang pedas tahap bombastik lelaki itu.

“Mulut awak ni busuk macam belacan!!!” ~ ‘Ain

Namun, ketika bibir mengatakan benci, ada rasa lain pula bercambah di hati. Rupanya, bukan ‘Ain saja yang berperasaan begitu. Encik sarkastik juga turut merasainya. Tetapi, ada sesuatu yang menghalang dia untuk berterus-terang. Sejarah lama yang tak mungkin mampu diubah telah membataskan segala-galanya.

Tatkala kisah ‘Ain ditangkap khalwat dengan Encik Ikram, Pengurus Logistik di syarikat itu tersebar, Uzair mula tak senang duduk.

“Kita kahwin?”

‘Ain terkedu. Uzair lurut rambut sendiri. Encik Ikram pula tarik nafas tenang.
Sebenarnya.... Siapa yang lamar ‘Ain? Encik sarkastik atau Encik Ikram?

Dan, apa sebenarnya yang membuatkan Uzair tak mampu meluahkan rasa cintanya pada ‘Ain?

*****

(SEM) RM26.00 - RM22.90
(S/S) RM29.00 - RM25.50

Kalau Sayang Katalah Sayang ~ Fazuin

Lelaki yang bernama Abang Joey itu memang Malia tak suka. Kaki buli dan selalu buat perangai tak serupa orang. Kalau tak ikut cakap dia, menjerit macam tarzan.

“Abang kira sampai tiga. Kalau tidak abang angkat.”
Kan dah cakap. Benci!

Dari zaman universiti, Malia memang dah jatuh cinta dengan Zakuan. Dan dia berharap lelaki itu juga turut menyintainya. Tapi, luluh hatinya bila tiba-tiba Zakuan memilih rakan mereka, Anna sebagai teman hidup.

Ketika Malia dilanda kecewa, Abang Joey yang dia tak suka itulah datang sebagai hero menghulur tangan. Dan... Malia nekad terima Abang Joey walau tanpa cinta di hati.

Pun begitu, saat cinta mula membenih, ada rahsia yang terbongkar. Abang Joey dikatakan penyebab kenapa Zakuan memilih Anna.
Benarkah begitu? Jika benar, apakah Malia sanggup berpaling meninggalkan Abang Joey untuk Zakuan?

“Lia ni perempuan bang. Perempuan jarang yang buat perangai.”
“Sebab jarang tu lah abang takut. Takut abang yang terpilih untuk dapat isteri curang.”

Makan dalam juga kata-kata tu. Jadi, aku putuskan untuk tutup mulut saja.

*****

(SEM) RM24.00 - RM21.10
(S/S) RM27.00 -RM23.80

Friday, 4 July 2014

Cinta Bukan Larangan ~ Anita Aruszi

Diaz dan Dina Azura, dua adik beradik yang membesar bersama tetapi tidak pernah sebulu. Ada sahaja yang tidak kena di hati Diaz yang terang-terangan membenci Dina Azura di dalam hidupnya. Sehingga ke satu tahap, dia cuba merogol gadis itu angkara kemarahan yang terpendam di lubuk hatinya. Namun tindakan itu telah merubah segala-galanya dalam hidup mereka. Kerana kesal dengan tindakannya, dia mengambil keputusan melarikan diri ke luar negara. Namun tindakan itu tidak mampu meluputkan setiap dosa yang dirasakannya terhadap Dina Azura.

Sepuluh tahun kemudian, Diaz pulang ke tanahair dan bekerja dengan Alma Katherine, seorang ahli perniagaan berjaya. Namun dia tidak berani berhadapan dengan Dina Azura angkara malam jahanam itu. Tapi takdir menemukan mereka semula untuk menyusun kepingan-kepingan puzzle dalam hidup mereka. Tapi masihkah ada benci di hatinya atau segala-galanya telah berubah?

Bagi Dina Azura, dia tidak pernah membenci Diaz. Malah takkan mungkin membenci lelaki itu. Sejak kecil dia mengagumi Diaz, sehinga adakala dia terseksa kerana dibenci tanpa sebab. Malah seluruh jiwanya terseksa kerana selama ini dia menyimpan rahsia yang tidak mampu diceritakan kepada sesiapa. Isi hatinya takkan mampu diluahkan lantaran dia sedar betapa besar dosanya mencintai abang sendiri.

Perkenalan Dian Azura dengan Johan telah menyemat cemburu di hati Diaz tanpa disedari. Hubungannya dengan Dina Azura adalah sebuah hubungan yang takkan mungkin. Mereka tidak mungkin bercinta. Tidak mungkin bersama-sama. Tidak mungkin untuk segala-galanya. Tidak mungkin untuk selama-lamanya. Kerana itu Diaz menahan diri. Dan bila Johan hadir di antara mereka, segala-galanya yang tidak mungkin itu bukan lagi satu halangan. Diaz nekad mahu membetulkan segala-galanya. Tapi rahsia yang disimpannya selama 15 tahun itu hanya akan melukakan hati ramai orang. Bolehlah dia menjaga hati ramai orang dan membiarkan hatinya sendiri dilukai? Mampukah lagi dia menyimpan rahsia ini dari pengetahuan Dina Azura sedangkan gadis itulah yang paling mahu dilindunginya?

Abang jangan judge orang dengan hanya memandang luaran sahaja. Sekurang-kurangnya Johan sanggup pertahankan maruah adiknya dari lelaki-lelaki tak guna tu. Dia seorang abang yang baik – DINA AZURA

Johan baik? Jadi abang lelaki jahat? – DIAZ HAFIZI

Saya cuma nak awak pilih antara saya dan Diaz. Dan berhenti menyakiti hati saya seperti ini Dina – JOHAN

*****

(SEM) RM32.90 - RM29.00
(S/S) RM35.90 - RM31.60

Thursday, 3 July 2014

Awaken The Giant Within (Edisi Bahasa Melayu) ~ Anthony Robbins

Menerusi buku Awaken the Giant Within, Anthony Robbins akan membantu kita mengejutkan raksasa hebat yang selama ini tidur dalam diri kita, iaitu:
Lepaskan Kuasa dalam Diri
Kuasai Sistem Pemerkasaan
Pengajaran di Sepanjang Perjalanan

Dengan mengamalkan prinsip asas dalam penguasaan diri, kita semua dapat memacu dan membentuk masa hadapan yang kita impikan.

Antara Kandungan:
Bab 1: Impian Masa Hadapan
Bab 2: Keputusan - Perjalanan Menuju Kuasa
Bab 3: Kuasa yang Membentuk Kehidupan Kita
Bab 4: Sistem Kepercayaan - Dorongan Mencipta dan Dorongan membinasa
Bab 5: Dapatkah Perubahan Terjadi dengan Segera
Bab 6: Bagaimana Mengubah Apa Sahaja dalam Kehidupan Kita: Sains Neuro Pelaziman Hubungan
Bab 7: Bagaimana Mendapatkan Apa yang Benar-benar Kita Mahukan
Bab 8: Soalan adalah Jawapan
Bab 9: Kosa Kata Kejayaan Mutakhir
Bab 10: Musnahkan Blok, Runtuhkan Tembok, Lepaskan Tali, dan Berdansa ke Arah Kejayaan - Kuasa Metafora Kehidupan.

*****

(SEM) RM35.00 - RM30.80
(S/S) RM38.00 - RM33.40

Ustaz, Berapakah Umur Ahli Syurga? ~ Muhammad Abdul Kadir Sahak

Buku ini adalah himpunan jawapan penulis kepada soalan-soalan yang diajukan menerusi laman sesawang Jabatan Mufti Perlis, talian hukum Jabatan Mufti Perlis, email peribadi, dan Facebook. Oleh itu, dapat dikatakan bahawa buku ini memuatkan himpunan soal jawab bersifat semasa dan yang sering menjadi kekeliruan dalam masyarakat. Dalam usaha memberi jawapan dan penjelasan itu pula, penulis sentiasa berusaha menjawab setiap soalan yang dilontarkan berpandukan Al-Quran dan As-Sunnah yang shahih. Juga dengan panduan daripada hasil-hasil penulisan para ulama Ahlu As-Sunnah wa Al-Jamaah. Jikalau diperhatikan, kaedah bertanya dan menjawab soalan memiliki kesan yang begitu besar dalam menuntut ilmu. Ilmu itu seperti sebuah menara tinggi yang terserlah, dan ada waktunya kegelapan malam datang melitupi menara itu. Justeru, bersoal jawab itu mengambil peranan lampu yang menyuluh, menerangi menara ilmu yang tinggi, dan menyingkap kesamaran disebabkan sifat tidak tahu. Kerana itu kaedah bersoal jawab ini digunakan dalam Al-Quran dan As-Sunnah.

Semoga buku ini memberi banyak manfaat kepada umat Islam dalam usaha memahami persoalan-persoalan agama.

*****

(SEM) RM20.00 - RM17.60
(S/S) RM22.00 - RM19.40

Hilal Asyraf: Koleksi Status Facebook Terbaik ~ Hilal Asyraf

"Kita tidak berFacebook kerana ia satu trend. Tetapi kerana kita melihat di sana ada yang dapat kita manfaatkan untuk pengembangan dan kelangsungan Islam itu sendiri." - Hilal Asyraf

"Status Facebook pun Allah s.w.t. kira juga. Jangan ingat Allah s.w.t. itu tidak tahu perkara-perkara online ini. Maka, tulislah status-status facebook yang baik, memberikan manfaat, dan tidak pula mencambah dosa. Moga Facebook itu menjadi sebahagian wasilah kita ke syurga-Nya. Bukan gari yang merantai kita ke neraka-Nya." - Hilal Asyraf

Hilal Asyraf adalah penulis lebih daripada 20 buku best-seller. Buku Sebelum Aku Bernikah dan Untuk Kita Pendosa telah terjual melebihi 25,000 naskhah dalam masa kurang dua tahun.

Antara Kandungan:
Catatan 1 Ya Abidal Haramain
Catatan 2 Jikalau Benar Allah s.w.t. Itu Tuhan
Catatan 3 Guru MenjadI Sahabat
Catatan 4 Olimpik London 2014 Adalah Perancangan Illuminati?
Catatan 5 Bolehkah Aku Berubah?
Catatan 6 Uzlah Syu’uriyah Tammah
Catatan 7 Kepada Pemberi Pendapat, Juga kepada Penyokong Pemberi Pendapat
Catatan 8 Sahabat yang Bersama dan Tidak
Catatan 9 Populariti
Catatan 10 Malu kepada Saidina Abu Bakar
Catatan 11 Apakah Mereka Tidak Bercinta?
Catatan 12 Dua Faktor Perubahan
Catatan 13 Kisah Bersama Yassin Si Pemandu Kereta

*****

(SEM) RM25.00 - RM22.00
(S/S) RM28.00 - RM24.60

Perang Salib Ketiga: Tumpasnya Richard The Lionheart ~ Abdul Latip Talib

Selepas Baitulmuqaddis jatuh ke tangan Salahudin Al-Ayubi, kerajaan Kristian Eropah gempar. Bantuan segera dihantar. Raja-raja Eropah berarak dengan ratusan ribu tentera, dan antara raja yang paling digeruni adalah raja England, Richard The Lionheart. Kepintaran strategi dan kehandalan medan tempur, menyebabkan tentera Islam tewas beberapa pentempuran. Namun perang belum berakhir kerana Salahudin Al-Ayubi masih kekal bersemangat dan tidak pernah kenal erti putus-asa.

*****

(SEM) RM22.00 - RM19.40
(S/S) RM25.00 - RM22.00

Wednesday, 2 July 2014

Rindu Bukan Milik Kita ~ Norhasnida Karia

“Ya, untuk pengetahuan semua wanita di luar sana, lelaki ini ialah milikku… ”

Walaupun pada asalnya dia bukan milik aku dan aku bukan milik dia namun telah tertulis di lohmahfuz bahawa jodoh aku ialah dia.

Aku dan dia ditakdirkan bertemu di tempat yang sama. Pertemuan yang menyebabkan dia harus menjaga aku atas amanah Izham dan aku harus menjaganya atas permintaan Adrianna. Disebabkan itu, bermulalah kisah antara aku dan dia. Kisah antara Izara dan Aril. Kisah yang kami cipta sendiri dengan bersyarat iaitu tiada siapa yang boleh tahu mengenai kisah kami ini!

Adakah benar aku mengkhianati kepercayaan Adrianna terhadapku?
“Entahlah Zara, Aril sekarang dah tak sama macam Aril yang aku kenal dulu. Kenapa, Zara? Aril ada perempuan lain ke kat London dulu? Atau ada sesuatu yang dia rahsiakan daripada aku?”

Adakah Aril juga turut bersalah kerana memilih rasa cinta terhadapku, berbanding persahabatannya bersama Izham?
“Aril, apa pendapat kau kalau aku masuk meminang Zara? Tapi dia macam tak bersedia saja. Bro, kat London dulu ada tak mana-mana lelaki yang rapat dengan dia kecuali kau?”

Aku tahu semuanya salah aku! Tapi aku tidak mampu menolak takdir. Nama Aril tidak mampu aku padam bahkan telah aku semat kukuh dalam hati ini.
Dan aku rasa… dan Aril juga rasa… sudah tiba masanya untuk kami berdua membongkarkannya.

*****

(SEM) RM26.00 -RM22.90
(S/S) RM29.00 - RM25.50

Hati Bertanya... Siapa Kamu? ~ Lisa Muhamad

DAYANGKU INARA seorang gadis yang lari dari sebuah pernikahan! Lelaki yang dijodohkan dengannya bukan atas dasar pilihan sendiri. Kenal pun tidak! Dia menolak, ayahnya menerima. Dia tak suka, ayahnya berkenan! Apa pilihan yang dia ada? Nikah dan larilah! Seusai akad nikah, sebelum sempat menatap wajah suaminya, Dayangku Inara cabut lari...

“Siapa awak?” - DAYANGKU INARA
“Nama saya Gibran.” - GIBRAN EMIR
“Geram?” - DAYANGKU INARA
“Bukan geram, bukan gabra dan bukan juga gemuruh. Nama saya Gibran.” - GIBRAN EMIR

Satu kemalangan kecil menemukan Dayangku Inara dengan Gibran Emir. Namun sayang, si isteri tidak kenal si suami... Gibran muncul sebagai teman rapat abangnya. Sengaja disembunyikan status agar mereka dapat mengenali diri masing-masing.

“Awak kenal dengan lelaki tu?” - DAYANGKU INARA

“Siapa? Suami awak? Saya tak kenal dengan dia. Tapi, saya kesian dengan dia. Kesian sebab digantung tak bertali... Tak baik awak buat anak teruna orang macam tu...” - GIBRAN EMIR

Kerana suaminya itu, musnah impian dan masa depannya! Tanpa diduga, dalam satu pertemuan kecil di rumah Gibran, semua rahsia terbongkar pada saat Dayang membelek sebuah album perkahwinan. Cukup dengan hanya melihat pada helaian pertama, jemari dan matanya kaku di situ... Hati yang tertanya-tanya siapa suaminya terjawab!

“Awak penipu! Kaki putar alam, kaki kelentong!”
“Dayang… Gib memang bercadang nak berterus-terang dengan Dayang… Nak bagi tahu pasal kita…”

Ternyata Gibran tersalah langkah dalam misi memikat hati si isteri. Penipuan pertama mungkin boleh dimaafkan. Penipuan kedua? Diberi peluang lagi atau ditinggalkan? Mampukah Gibran Emir selamatkan rumah tangga mereka?

*****

(SEM) RM19.00 - RM16.70
(S/S) RM22.00 - RM19.40

Membakar Syurga Mengguyur Neraka ~ Hana Ilhami

NAJIHA... Demi merealisasikan hasrat dan menggembirakan Dona, dia menghubungi Rahul yang membawa diri ke Amerika selama tiga tahun. Demi kebahagiaan sahabatnya yang beragama Hindu itu, dia memujuk Rahul agar pulang ke pangkuan keluarga. Namun, siapa sangka niatnya menghubungi Rahul membawa episod baru dalam hidup Rahul.

“Kalau saya tahu hidup saya akan terganggu macam ni, tak ingin saya hubungi awak dulu.” - NAJIHA
“From now on, I'll be your disturbing stranger, Jiha.” - RAHUL

RAHUL... Kepulangan Rahul menggembirakan seisi keluarga Dona tetapi tidak bagi Najiha. Hidupnya menjadi huru-hara setelah Rahul mengetahui Dona bukan sekadar merahsiakan tentang penyakitnya, tapi Dona mempunyai rahsia yang lebih besar daripada itu. Dona mahu memeluk agama Islam. Siapa lagi yang harus dipersalahkan selain sahabat baik adiknya, Najiha?

Perdebatan dan kesangsian Rahul terhadap Najiha luntur sedikit demi sedikit melalui penerangan dan sikap Najiha. Baginya, Najiha lain berbanding dengan perempuan beragama Islam yang pernah dicintainya suatu ketika dulu. Hatinya mula tertarik.

Tapi lain pula bagi Najiha. Cita rasanya cuma kepada lelaki gred A yang tahu menghormatinya. Dan syarat utama mesti Islam! Namun pada yang sama, Dona turut membuat permintaan.

“Kalau aku minta kau mengguyur neraka seseorang? Kau sudi tak?” - DONA
“Neraka siapa pula kau nak aku guyur ni?” - NAJIHA
“Rahul...” - DONA

Kehadiran Hadi, lelaki misteri yang mempunyai kecelaruan naluri turut menambahkan rasa dalam hatinya. Kehadiran Hadi yang muncul tiba-tiba membawa kesan terhadap perjuanganya.

“Sudikah kau mengguyur nerakaku?” – HADI

Demi sahabat dunia dan akhiratnya, haruskah Najiha memadamkan perasaannya terhadap lelaki gred A yang selama ini begitu didambakan? Bagaimana bila benci bertukar cinta? Mampukah Najiha menepisnya? Bila tiba-tiba lelaki songsang mahu menagih cinta, perlukah Najiha membuktikan jihadnya? Antara lelaki gred A, lelaki musyrik dan lelaki songsang... siapa sebenarnya yang bertakhta dalam hatinya?

*****

(SEM) RM30.00 - RM26.40
(S/S) RM33.00 - RM29.00
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...