Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Friday 23 September 2016

Organ ~ Sufi Abqari, Ebriza Aminnudin, Eqbal Mohaydeen, Ninie Othman

Definisi
Organ memiliki tujuan tertentu yang saling berkait rapat antara satu sama lain dalam proses kehidupan makhluk. Organ memiliki fungsi yang berbeza. Sebagai contoh jantung tersusun dari jaringan saraf, jaringan darah dan jaringan otot. Gabungan sekumpulan organ-organ ini membentuk suatu sistem organ dimana setiap makhluk hidup memiliki organ-organ di dalam tubuhnya.

1) Zombie Tit
“Aku selalu memukulmu, mengherdikmu, memakimu. Membunuh setiap impian dan cita-citamu. Malah meracuni keberanian yang cuba mekar di dalam hatimu. Hanya satu yang ingin aku ucapkan. Maafkan aku.” - Sufi Abqari.

2) Valentine Berdarah.
“Organ-organ ni akan aku abadikan sebaik yang mungkin. Bukan senang untuk memancing mereka semua ke sini. Aku harus mendapatkan lebih banyak lagi agar Bandar Fussia berpenghuni. Aku tidak akan keseorangan lagi. Ha... ha... ha...”
- Ebriza Aminnudin.

3) Pemangsa
“Sesiapa yang menjumpai rakaman ni tolong laporkan pada pihak berkuasa. Kawan-kawan saya dah mati. Dan saya tak tahu berapa lama lagi saya boleh bertahan. Ada sesuatu yang memburu dan membunuh mereka.”
- Eqbal Mohaydeen

4) Kejam
“Apabila lelaki itu tidak dapat mengawal dirinya, hanya membunuh menjadi hobinya.” - Ninie Othman
*****
(SEM & S/S) RM26.00 > RM22.90