Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Friday 11 November 2016

Rebut Hati Encik Duda ~ Ezdiani Abd. Rahman

Majlis perkahwinan dibatalkan?

Humaira buat gila bila batalkan majlis perkahwinannya dengan Sharnaaz yang bakal berlangsung lagi sebulan. Tak kuasa bersuamikan lelaki curang. Dia rela dapat malu daripada merosakkan masa depannya.

Bila keluarganya kecoh, barulah Humaira terfikir mahu cari pengganti pengantin lelaki. Tapi, siapa yang mahu digantikan? Takkan Pak Mat si duda tua kerepot yang tergila-gilakannya? Bila hati dah runsing, dia lamar sahaja Ziyad si duda anak satu yang baru dikenali.

“Saya nak awak jadi suami saya. Saya nak kahwin dengan awak.”

Terpaku Ziyad bila dirinya dilamar. Bukannya dia tidak kenal si dara pingitan itu. Walaupun dia tegas melayan Humaira, tapi si gadis tidak pernah kisah. Paras rupa Humaira mengingatkan Ziyad kepada arwah isterinya. Dalam detak hati ada satu lagi perasaan yang buatkan pintu hatinya berdetak. Namun, Ziyad menafikan dan dia pilih untuk terus setia kepada Zurin.

Buah bidara dalam perahu,
Aira nak ucap I LOVE YOU.

Bila hati dah suka dan terpikat Humaira terus dengan misinya. Biar keras hati Ziyad, dia akan terus kikis ruang demi ruang untuk masuk ke dasar hati si pemuja hati. Ada sahaja yang dilakukannya untuk buat Ziyad terpikat dengannya. Dan, kalau dah jodoh tak ke mana juga. Bersama dan bersatu akhirnya.

Apakah Ziyad akan akur dan mengaku kalah membiarkan Humaira merebut hatinya? Adakah cinta mereka berdua boleh bersatu seperti yang diinginkan Humaira?
***
(SEM & S/S) RM25.00 > RM22.00