NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Thursday, 20 April 2017

Cindai Berdarah ~ Indah Hairani

(SEM & S/S) RM26.00 > RM22.90

Saat pandangan Mak Nang menyentuh wajah lelaki itu, nafas Mak Nang terhenti. Wajah itu direnungnya dalam-dalam. Lelaki itu tiba-tiba meletakkan kepala di ribaan sosok wanita itu.
“Suamiku.” Beritahu sosok perempuan itu sekali lagi disusuli ketawa nyaring.

Ah! Itu Imran. Imran majikan aku! Mak Nang ingin menjerit memanggil nama Imran, jeritan Mak Nang hanya bergema di kerongkong. Mata Mak Nang merenung Imran di ribaan sosok perempuan itu. Kepala Imran diusap perempuan itu dengan senyum panjang.

“Suamiku sedang sakit.” Beritahu perempuan itu sambil mengusap–usap kepala Imran. Mak Nang masih lagi tidak mampu mengalih pandangan dari wajah Imran. Kepala Imran terkulai di ribaan perempuan itu. 

“Syt...”Desis perempuan itu dengan nada suara bertukar parau dan serius. Perempuan itu tiba-tiba mengangkat kepala Imran dari ribaannya kemudian diletaknya di atas bantal di sebelahnya. Perempuan itu mencapai sebuah gelas di atas meja kecil di sebelah katil berkerawang itu. Sebilah pisau berkilat dikeluarkan dari lacinya. Perempuan itu tiba-tiba bangkit dari katil dan berdiri merenung ke wajah Mak Nang. Jantung Mak Nang berdegup pantas.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...