NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, 28 April 2017

#DudaDara ~ Rehal Nuharis, Nia Qurratun'aini', Hanny Esandra, Zany Ezatie, Bikash Nur Idris

(SEM & S/S) RM22.00 > RM19.40

UdaDara - Rehal Nuharis
Abang Pilih Yang Mana
“Aku pendekkan cerita ya. Dulu masa sekolah aku tak tau pun yang rupanya dia dengan kawan baik dia, Wawa syok kat aku. Dia orang berebut nak dapatkan aku. Satu hari tu dia orang datang jumpa aku tanya abang pilih yang mana? Laju ajelah aku jawab aku pilih Wawa sebab masa tu Wawa lagi cun daripada dia,” cerita Uda mula membuka kembali cerita zaman sekolah dengan Dara.

Nadim Syafa - Nia Qurratun’aini
Mr. Dudarella
“Mulai hari ni saya nak tukar. Bukan Cinderella.”
“Habis tu?”
“Dudarella.”
Nadim Qhairuddin menghadiahkan senyuman. “Dudarella?”
“Ya. Dudarella,” ucap Syafa Athira disulami jelingan manja dan bermakna.
“Kalau macam tu, duda ni memang rela sayangkan awak sampai akhir nafas dia.”

Zafri Airis - Hanny Esandra
Duda Dilarang Masuk
“Kenapa, Airis? Awak tak suka kawan dengan duda?”
“Erm, lebih kurang macam itulah. Saya tak suka berselindung. Lebih baik saya berterus terang. Saya tak terfikir pun nak berkawan dengan duda. Awak memang dilarang masuk.”
“Masuk ke mana?”
“Masuk ke dalam hati saya!”

Idham Ishaa - Zany Ezatie
Duda Full Package
“Ishaa sebenarnya...” Dia berdeham beberapa kali.
Beberapa ketika kemudian, “Ishaa dah jatuh cinta dengan Datuk.”
Mata dan kening kiri Ishaa Dania terangkat bagi melirik reaksi Idham Fadri.
“Who the hell are you!?”

Hambali Naimi - Bikash Nur Idris 
Duda Gila Aku
“Hmm, sayang sekali awak tak boleh buat cop tapak tangan anak-anak lain kat sini. Yalah, kahwin dengan saya kan takkan dapat anak.”
“You know it’s not gonna work on me, Naimi. Abang reda dengan kekurangan Naimi. Naimi pun kenalah reda dengan kelebihan abang.”

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...