NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Thursday, 25 May 2017

Jodoh Oh Jodoh ~ Aunie Ayunie

(SEM & S/S) RM24.00 > RM21.10

Setiap kali bertemu dengan encik duda sayang, Dara rasa hatinya bergetar dan buat dia berangan-angan naik bukit turun bukit sambil nyanyi lagu Hindustan. Oh, syahdu sungguh bila hati jatuh cinta.

Duda? Ah, itu bukan ukuran. Bak kata orang putih, everything is fair in love.

Dara memulakan kerjanya sebagai babysitter dan pembantu rumah di rumah Khayr dan manalah dia sangka lelaki itu adalah lelaki yang sama buat jiwanya jadi nanar.

Khayr rasa macam nak gila bila dapat tahu yang Dara langsung tidak reti masak. Kalau tak reti, macam mana nak jadi pembantu rumah? Ah, parah! Mahu dipecat, dia boleh nampak aura Dara yang begitu kuat mengikat hati Hana, anak perempuannya. Jadi, Khayr pasrah. Setiap hari dia pula yang memasak untuk Hana dan untuk Dara. Geramnya!

“Dara boleh berhenti kerja, tapi dengan satu syarat. Dara kena jadi menantu saya.” Puan Latipah.

Oleh kerana satu fitnah, Puan Latipah nekad mahu mereka berkahwin. Dara tidak pernah lelah memikat hati si suami. Khayr layan endah tak endah pun, dia tetap menggoda. Akhirnya, jiwa Khayr berjaya ditakluk. Hebat, kan?

Kehadiran Sarah Hanani yang menagih kasih demi Hana buat Dara kenal siapa Khayr. Dan, Asyira yang tidak pernah berhenti mengejar cinta Khayr menguji kesetiaan seorang Khayr terhadap Dara kesayangannya. Dara bukan perempuan yang mudah goyah. Dia isteri Khayr yang sah, maka dia tidak akan tunduk dengan sebarang tohmahan. Cuma dia pemilik jodoh Khayr!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...