Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Tuesday 15 May 2018

Selamat Bermimpi Bulan ~ Tiffirah

(SEM & SS) RM25.00 > RM22.00

“Aku sentiasa muncul di dalam mimpinya. Di dalam mimpi itu, kami sentiasa bersama. Apabila aku melihatnya seperti kanak-kanak yang naif, aku ketawa melihat kerenahnya tanpa sebab. Ikutkan hatiku, ingin sahaja aku menyatakan rasa cintaku kepadanya. Sayangnya, apabila pagi muncul, dia takkan ingat apa yang berlaku. Aku khuatir yang dia akan melupakanku juga.”- Islam.

“Terkadang, aku memikirkannya pada malam itu. Aku takut dia akan tahu perasaanku, jadi aku tutup pintu hatiku. Apakah dia ingat saat bulan menyanyi dan memberkati kami? Dari banyak bintang di sana, bulan itu sangat besar dan terang. Ia selalu berada di tempat yang sama tetapi saat aku cuba mendengarkannya lagi, aku tidak boleh mendengar lagi. Namun ia tetap melodi yang berharga buatku – melodi cahaya bulan yang tidak dilupakan.”- Hannah.