Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Thursday 7 February 2019

Pemilik Cinta Zania ~ Miss Dee

(SEM & SS) RM26.00 > RM22.90

Perkenalan dengan Zaf tidak menyangka akan membawa Dania berjumpa dengan Zahin semula. Zahin Arsyad, lelaki yang telah menghancurkan hati dan perasaannya suatu masa dahulu.

“I tak kenal you dan I tak nak kenal you. You ingat you hensem sangat ke? Cermin diri you tu dulu. Setakat you ni ramai lagi yang nakkan I. Bukan you seorang lelaki dalam dunia ni. Jangan berlagak sangatlah yang I akan jatuh suka dengan you. You siapa nak bergandingan dengan I?” - Dania Wafa.

“You yang mula cabar I, Dania. Bukan I tak pernah bagi amaran pada you. You ingat dengan meminta maaf, perkara ini akan selesai? Kenapa you nak salahkan I dengan apa yang terjadi dekat you?” - Zahin Arsyad.

Jangan terlalu berdendam, takut nanti akan merana diri. Jangan terlalu membenci, takut nanti terjatuh sayang. Jangan terlalu menyayangi, takut nanti dilukai.

Kerana satu rahsia, Zahin pergi tinggalkannya tanpa berita. Pergi tinggalkannya di saat dia mula menerima dan mencintai lelaki itu sepenuhnya. Mana perginya janji lelaki itu untuk setia bersamanya? Mana perginya janji lelaki itu untuk terus mencintainya? Salah diakah semua ini terjadi? Mampukah rahsia yang tersimpan akan terus menjadi rahsia?