Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Wednesday 8 January 2020

Ablaasa ~ Hadi Fayyadh

(SEM & SS) RM29.90 > RM26.30
Sejarah empayar purba nusantara yang dibina, bukanlah siap hanya beberapa hari, ia menyaksikan bagaimana pemimpin Melayu yang hebat ketika itu mampu mengemudi bahtera kerajaannya sehingga sukar dikalahkan musuh. Pelbagai keagungan dan kehebatan yang perna diraih akhirnya lenyap dan dipadam oleh mereka yang menang.

Namun, penjajah tidak mampu melenyapkan semua debu-debu keagungan yang mereka percaya bakal bangkit di akhir zaman ini. Mereka sedar di kalangan bangsa itu akan wujud tentera-tentera hebat yang jitu sambil melaungkan Allahuakbar. Battalion tentera Tauhid akan muncul dari segenap penjuru timur.

Segala perencanaan ribuan tahun akan dilumpuhkan dengan bantuan kuasa dari Langit. Imam Al-Mahdi dan Nabi Isa a.s. akan mengetuai kembara merentas timur dan barat mengejar susuk Dajjal sehingga dia dibunuh. Panji ketauhidan bakal merubah lanskap dunia.

Nusantara akan kembali bercahaya dengan Kalimah Tuada Tuhan yang disembah melainkan Allah, dan Nabi Muhammad adalah hamba dan utusan Allah yang pernah dilenyapkan oleh penjajah bertopengkan Freemanson dan Iluminati ini. Ayuh selusuri perjalanan hebat ini, THE LAST KINGDOM: Skyfall & Ghost Protocol. Di sini bermula dan berakhirnya sebuah tamadun.