Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Thursday 5 March 2020

Kupilih Hatimu ~ Amyra Aimi

(SEM & SS) RM24.00 > RM21.60

Segalanya dirancang demi mencari ketenangan buat seketika. Tanpa diduga, Sara Raihana rupanya ditipu oleh kawan baiknya sendiri. Dia jadi buntu dan hilang arah di negara orang.

Pertemuan dengan Harraz Danial yang juga dari Malaysia memberinya semangat dan harapan baru. Mana mungkin dia lupa senyuman nakal itu.

“Apa kata awak jadi maid saya?”
“Ha? Maid awak?”
“Ya, pembantu rumah. Awak setuju tak ni?”

Harraz Danial tidak tahu ada rahsia yang selama ini disimpan Sara Raihana. Penipuan itu terbongkar setelah kehadiran sepupunya, Lukman Arez, yang dalam diam turut menaruh hati kepada Sara Raihana.

Harraz memilih untuk membuang terus gadis itu daripada hidupnya buat selamanya. Hanya kerana ego dan cemburu, menyebabkan Harraz tidak mampu berfikiran waras.

“Get lost!”
“Baiklah, saya akan pergi dari sini. Saya janji yang saya takkan tunjuk muka saya ni depan awak...”

Namun, Allah sudah merancang pertemuan semula antara mereka. Di Malaysia, di rumah Sara Raihana juga. Kerana Harraz Danial bakal mengahwini kakak tirinya, Fira Rose.