NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Thursday, 27 August 2015

Piano ~ Ateen Khalid

Segalanya bermula apabila Fatih bercuti atas alasan mahu menenangkan fikiran dan meminta sahabatnya, Luthfi menemaninya. Lokasi yang dipilih adalah Cameron Highlands kerana Pak Cik Ehsan baru membeli sebuah banglo beberapa bulan lepas. Dialah yang mencadangkan Fatih ke situ.

Perkata pertama yang menarik perhatian Fatih adalah piano yang berada di satu sudut di dalam banglo itu. Perkara aneh bermula apabila belum sempat dia menyentuh mata piano, Luthfi yang berada di dapur mendengar melodi dari alat muzik itu.

“Eh, mana ada. Dahlah. Hang nak main piano ka, hang nak joget ka, tunggu lepas makan. Lagipun tak sedap la lagu yang hang main tadi. Macam hapa tah. Mendayu-dayu sangat! Hang ingat scene sedih ka apa?” Bebel Luthfi sambil melangkah keluar.

Mata Fatih membulat. Ah, sudah! Hatinya mula terasa ‘sesuatu’. Matanya tertumpu pada piano itu. Bila masa aku main piano? Aku tak sempat pun tekan mata piano tu! Fatih kemudiannya bermimpi seorang wanita sedang bermain piano. Setelah terjaga, dia turun ke tingkat bawah dan ternampak kertas muzik di music stand. Tatkala dia mula memainkan lagu yang tertulis di atas kertas itu, ada ‘sesuatu’ mula mengganggunya.

Selain itu dia juga terjumpa kotak kayu, di mana di dalam kotak itu ada seutas rantai (rantai yang diberikan oleh Sulaiman kepada Hanim) dan juga kertas muzik yang telah direnyuk, kertas muzik yang not-not tidak dihabiskan dan kertas muzik yang tertulis: habiskan melodi terindah.

PSMA: Pinta Sayangmu Sedetik ~ Alina Haizar

Naluri keibuan Syidah telah menimbulkan keinginannya untuk mempunyai anaknya sendiri. Tetapi sukar buatnya kerana dia mempunyai masalah fibroid yang serius dan dia bukanlah muda lagi. Sebelum tertutup terus peluang Syidah untuk mendapatkan zuriatnya sendiri, Syidah mesti kahwin dengan segera!

Akhirnya, Zulfakar (musuh ketat Syidah) sudi membantu Syidah merealisasikan impiannya. Dia sanggup menolong Syidah kerana dia ingin lari dari desakan Marissa dan Syafina agar berkahwin dengan mereka. Perkahwinan ini adalah jalan keluar untuknya. Dia akan dapat zuriatnya sendiri tanpa melibatkan soal hati dan perasaan dengan Syidah.

Perkahwinan ini menguntungkan kedua-dua belah pihak. Namun, tak mudah menjalani hidup secara marriage of convenience ini.

“Apa?! Ingat aku takut dengan kau? Kau main tipu bolehlah. Depan-depan, kau ada berani?” balas Syidah balik. “Lelaki tak guna! Pengecut! Guna dadah bolehlah!”

“Heiii!” Zulfakar tidak tahan dengan mulut celopar Syidah. Patut dibiarkan sahaja Syidah kena dengan Adrian malam semalam. Baru kurang sikit keegoan dan keangkuhan dalam diri perempuan itu. “Kalau aku hilang sabar, sia-sia aje nanti!”

“Pak su… pak su… sabar, pak su. Sabar. Mak su ni bukannya betul-betul okey, pak su. Dia mamai lagi tu. Dadah tu ada kesan lagi agaknya.” Ain Safiah cuba menenangkan Pak Su Zulnya pula.

Bertuahnya Wanita Yang Bercinta ~ Ummu Anas

Apabila menyebut tentang cinta, sering tergambar kemesraan antara lelaki dan perempuan. Adakah ini yang dimaksudkan dengan cinta? Adakah kita sudah cukup bertuah apabila bercinta dengan manusia? Lalu di mana letaknya cinta untuk Yang Maha Pencipta, dalam hati kita?

Naskhah ini merungkai definisi cinta yang sebenar dalam kehidupan seorang wanita. Seandainya seseorang wanita itu benar-benar melorongkan cintanya ke jalan yang diredhai oleh agama, pasti cinta berfungsi sebagai pelengkap kehidupan, bukannya pemusnah kebahagiaan masa depan.

Antara kupasan menarik yang turut dimuatkan adalah:

Tanda-tanda jatuh cinta.
Tip-tip menepis cinta terlarang.
Bahana cinta yang tidak terurus.
Role model cinta dalam Islam.
*****
(SEM & S/S) RM18.00 > RM15.80

Merawat Penyakit Dengan Solat Yahajud ~ Fakih Abul Faiq Al-Minangkabawi

“Sakit itu indah kerana ia datang daripada Allah SWT, dan kesembuhan juga datang daripada-Nya.”

Kajian menunjukkan bahawa solat tahajud dapat mengurangkan kortisol atau hormon steroid menjadi seimbang sehingga tahap tekanan perasaan menurun. Apabila kita tidak mengalami tekanan perasaan, maka imunisasi tubuh menjadi bertambah baik untuk menangkis serangan pelbagai penyakit. Buku ini mengupas kaitan antara solat tahajud dengan kesihatan serta penjelasannya dari perspektif Islam. Selain itu, buku ini juga menerangkan tentang perbezaan antara solat tahajud dan qiamullail.
*****
(SEM & S/S) RM16.00 - RM14.10

Islam Yang Tercalar: Antara Konspirasi Barat & Yahudi dan Janji Allah ~ Safrihadi

Islam yang tercalar. Antara konspirasi Barat dan Yahudi serta janji Allah SWT.

Antara persoalan yang membuka dan mencakar minda kita supaya terus mengamalkan ajaraan Islam dan menegakkan syiar Islam adalah:
Apakah punca kelemahan umat Islam?
Mengapa Israek begitu ingin menguasai Palestin?
Apakah lima strategi utama dalam penjajahan Barat?
Apakah tiga rancangan Yahudi pada zaman Rasulullah SAW?
Bagaimanakah caranya untuk mengembalikan kegemilangan Islam?

Sebagai umat Islam apa peranan yang dapat kita usahakan demi mempertahankan agama Islam yang teragung di sisi Allah SWT. Maka buku ini dapat memberi jawapan dan semangat untuk terus berjuang menegakkan agama Islam.
*****
(SEM & S/S) RM24.00 - RM21.10

Kisah Malaikat: Menyingkap Rahsia makhluk Bersayap ~ Rizky Banjary

Alam malaikat penuh rahsia tersendiri yang wajar diketahui. Kenali hakikat kejadian Malaikat, serta tugas dan peranan Malaikat. Bersama kenali Malaikat melalui al-Quran dan Hadis. Ketahu juga antara cerita palsu yang dikaitkan dengan makhluk bersayap ini.

Pelbagai lagi persoalan tentang keperibadiaan Malaikat. Antara persoalan yang dirungkai buku ini adalah:
Bagaimana Malaikat mencabut nyawa orang ramai dalam satu masa?
Mengapa Allah SWT tidak menjadikan Malaikat sebagai Nabi?
Benarkah Malaikat boleh menyamar sebagai manusia?
Adakah Malaikat berkahwin?
*****
(SEM & S/S) RM19.90 - RM17.50

Monday, 24 August 2015

Promosi Kombo Kemerdekaan, Diskaun 15%

Assalammualaikum / Selamat Sejahtera,

Sempena bulan kemerdekaan ini, kami di Booksville Ent. mengadakan Promosi Kombo Merdeka Diskaun 15% untuk buku-buku baru yang terpilih.
Promosi bermula 25/8/15 sehingga 16/9/15.
Diskaun 15% diberikan kepada semua buku terpilih ini tetapi minimun belian adalah 2 naskhah.

Anda boleh emel/whatsapp/inbox kami di FB untuk belian buku tersebut.
Untuk caj pos, anda boleh klik logo Pos Laju/Skynet yang ada di sebelah tepi blog Belidiskaun (http://belidiskaun.blogspot.com).

Terima kasih & Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan

Books For All
Booksville Ent.

Thursday, 20 August 2015

Kepala batu Kepala Angin ~ Fizziany

Kisah bermula apabila Si Jelita, Azah masuk bekerja. Yang tidak pernah menyikat rambut ke pejabat, kini dah pandai pakai gel rambut. Yang kemejanya berkedut sejuta, kini tegang diseterika macam ditepek kanji. Yang dah kahwin, mengaku bujang lagi!

Tapi Harris pula berkecuali. Dia bermuka tembok berhati batu. Azah dikerling tanpa perasaan. Kena pula, tiba-tiba Azah menjadi pembantunya! Maka bermulalah episod gila antara mereka. Si dara jelita rupanya garang bak singa. Bertengkar, bergaduh dah tak peduli orang sekeliling, macam dalam dunia cuma ada mereka sahaja!

“Kau jangan cakap kau yang calarkan kereta aku!”
Makin lebar sengih Azah. Perlahan Azah mengangguk.
Harris ternganga.

Tapi, apabila selalu saja bersama, perasaan berputar 360 darjah. Azah dan Harris mula bingung. Harris resah lantaran rahsia membelenggu diri. Azah tegar kerana tanggungjawab yang tersandar di bahu sendiri. Cinta? Bukan pilihan yang baik buat mereka…

Menggalas cinta dan rindu yang kian memberat di bahu, sedangkan terpaksa senyum dalam hiba di celah-celah riuh rendah rakan sepejabat, mampukah Azah dan Harris terus bertahan?
*****
(SEM & S/S) RM22.00 > RM19.40

Suri Hati Abang ~ Aylanins

Kisah antara Mardhiyah dan Agus, seorang tukang gunting rambut. Agus dan Mardhiyah merupakan kawan sekolah sejak zaman sekolah rendah hinggalah sekolah menengah. Walaupun mereka berkawan baik di zaman sekolah, tapi mereka bukanlah kawan yang rapat kerana Agus merupakan seorang pelajar yang nakal dan suka melanggar peraturan sekolah manakala Mardhiyah pula memegang jawatan sebagai Ketua Pengawas.

Kisah mereka bermula selepas beberapa tahun tidak bersua (selepas sekolah menengah). Agus yang bekerja sebagai tukang gunting rambut bersua kembali dengan Mardhiyah, yang merupakan seorang pegawai lulusan universiti. Agus masih lagi menaruh hati pada Mardhiyah dan telah menyuarakan hasratnya untuk menjadikan Mardhiyah sebagai isteri kepada ibu bapanya, tetapi hasrat itu telah ditolak oleh Mardhiyah.

Kisah berlanjutan apabila Mardhiyah berkenalan dengan Luqman, seorang guru sekolah rendah sehingga akhirnya mereka berdua mengikat tali pertunangan. Dugaan datang ketika Mardhiyah mengalami kemalangan dan semasa dalam rawatan di hospital, dia didiagnosis dengan penyakit kanser tulang kaki. Mardhiyah menjalani rawatan untuk satu tempoh yang lama yang mengakibatkan keluarga Luqman jadi berbelah bagi sama ada untuk meneruskan pertunangan itu atau tidak.

Ini disebabkan oleh Mardhiyah mengalami lumpuh sebelah kaki akibat daripada rawatan penyakit kansernya (tulang yang rapuh). Luqman dan Mardhiyah akhirnya putus tunang. Agus akhirnya berkahwin dengan Mardhiyah dan menerima Mardhiyah dengan seadanya walaupun dia sedar yang Mardhiyah itu lumpuh sebelah kaki. Mardhiyah pula menerima Agus kerana dia percaya dengan keikhlasan Agus selepas dia mengetahui yang ayah Agus, Haji Syafie, juga lumpuh sebelah kaki (memakai kaki palsu) dan Aguslah yang selama ini menjaga ayahnya dengan baik.
*****
(SEM & S/S) RM21.00 > RM18.50

Wednesday, 19 August 2015

Manisnya Tawa & Gurau Senda Rasulullah s.a.w. ~ Syeikh Muhd Mujahid

Antara Kandungan:
Indahnya senyuman Nabi Muhammad SAW
Senyuman itu sedekah
Mengapa mesti senyum
Ketawalah tapi jangan berlebihan
Bentuk-bentuk gurauan senda Rasulullah SAW

KISAH 1: Wahai Ibu sesungguhnya orang tua tidak masuk syurga
KISAH 2: Kamu bersolat disamping sahabatmu, sedangkan kamu berjunub
KISAH 3: Tidak ada tempat untukku kerana syurga telah penuh
KISAH 4: Siapa yang mahu membeli hamba ini?
KISAH 5: Naiklah ke atas unta betina ini
KISAH 6: Aku ingin robek perut musyrikin dengan Khanjar ini.
*****
(SEM & S/S) RM17.00 > RM15.00

Tragedi Uhud: Mengapa Islam Tewas? ~ Mutalib Maarof

Mengapa Islam Tewas

Mencatat sejarah hitam dalam sejarah peperangan Islam. Namun di sebalik kisah duka itu terkandung iktibar untuk umat Islam. Buku ini menganalisis peristiwa Uhud daripada sumber al-Quran serta menghuraikan iktibar daripada peristiwa ini mengikut kronologi ayat daripada Surah Ali Imran.

Antara yang dikupas:
Mengapa masa kini umat Islam sendiri lemah dan sering ditindas
Golongan yang terbentuk melalui Perang Uhud.
Mengapa Kristrian kuat dan dakwah mereka sering disebut-sebut.
*****
(SEM & S/S) RM15.00 > RM13.20

Wanita Muliamu Kerana Islam ~ Ummu Nazihah, Ummu Huzaifah

Ketahui kedudukan dan hak wanita yang sebenar. Mengupas hakikat kejadian manusia serta peranan wanita sebagai individu istimewa yang melahirkan zuriat manusia.

Iktibar kisah penindasan terhadap wanita pada zaman lampau.

Istimewanya wanita sebagai anak perempuan, isteri, dan ibu pada pandangan Allah SWT. Gerakan fenimisme yang memperjuangkan hak kesamarataan gender serta tokoh-tokoh feminism yang mencetuskan kontroversi di seluruh dunia.
*****
(SEM & S/S) RM14.00 > RM12.30

Psikologi Islam ~ Nazneen Ismail

Apakah perbezaan antara hasad dengki dengan iri hati? Bagaimana mahu membezakan antara ilham dan was was?

Apa pula perbezaan antara psikologi Islam dengan psikologi sekular.

Ketahui perbezaan anatara psikologi Qurani, nabawai dan sufi.

Maklumat ekstra adalah:
Jenis-jenis manusia yang disebut dalam al-Quran
Tidur dan mimpi dari sudut psikologi
Takwil mimpi dari perspektif Islam.
*****
(SEM & S/S) RM19.90 > RM17.50

Monday, 17 August 2015

Mohon Petunjuk Dengan Solat Istikharah ~ Hakim Hamidon

"Jika salah seorang antara kamu inginkan sesuatu, berdoalah: Ya Allah aku memohon petunjuk daripada-Mu dengan ilmu-Mu."
Riwayat Bukhari.

Penjelasan yang terang dan cemerlang mengenai:
Hukum-hukum berkenaan Istikharah
Alternatif istisyarah di samping Istikharah
Tatacara dalam melakukan Istikharah
Petunjuk yang diperoleh sesudah Istikharah
Mengapa Istikharah gagal membuahkan hasil
*****
(SEM & S/S) RM14.00 > RM12.30

Mari Solat: Bersama Alif & Alya ~ Amly, Noorjehan

Apa itu wuduk?
Mengapa kita perlu berwuduk?
Bagaimana cara berwuduk yang betul?
Bagaimana cara solat yang betul?
Bolehkah saya bercakap dan ketawa ketika solat?
Apakah perkara yang kita boleh lakukan dan tidak boleh lakukan di masjid?

Ikuti kisah Alif dan Alya yang belajar mengenai Rukun Islam yang kedua iaitu Solat. Paparan grafik dan info yang berwarna-warni dan menarik, juga ada latihan bagi menguji kefahaman adik-adik.

Ayuh bersama kita baca buku ini dan dirikanlah solat. Solat itu tiang agama.
*****
(SEM & S/S) RM30.00 > RM 26.40

Indahnya Taubat ~ Norlida Kamarudin

Taubat yang sebenar mampu menjadikan kita umpama bayi yang baru dilahirkan dari perut ibunya.
Tiada detik yang lebih indah melainkan ketika taubat kita diterima

Allah SWT sangat mencintai golongan yang bertaubat.

Ketiga-tiga peluang itu dapat dibaca melalui buku ini. Juga mengupas mengenai peringkat, rukun dan perkara yang mencapai taubat hakiki. Menariknya, kisah individu bertaubat berserta pengajaran yang dapat dijadikan contoh.

Janji Allah SWT itu pasti. Bertaubatlah selagi pintu taubat dibuka, selagi nyawa dikandung badan, selagi Malaikat Izrail belum datang mencabut nyawa.
*****
(SEM & S/S) RM16.00 > RM16.10

Mendamba Cinta di Tanah Suci ~ Harun Sulaiman

Ikuti perjalanan kisah jemaah yang mengerjakan Haji di Mekah. Pengalaman yang membawa hikmah dan rahsia daripada Allah SWT.

Kisah pengemis yang bukan mengemis
Kisah dipayungi dua Malaikat
Kisah diuji ketika Tawaf
Kisah Sa`i dan tawakalnya Siti Hajar A.S
Kisah sehari di Arafah dengan dua helai kain putih
*****
(SEM & S/S) RM18.00 > RM15.80

Abang Sayang Adik Manis ~ Ailah Diela

“Qaseh. You know what. The truth is you don’t need a boyfriend to be happy. But you need me. Your future husband. Trust me!” – Meor

Bercinta dengan orang lain. Tapi berkahwin dengan orang lain. Memang ada yang terjadi. Contoh terdekat adalah Qaseh Daria. Tak ada angin, tak ada ribut tiba-tiba saja lelaki tu ajak dia kahwin. Tak nak! Dia dah ada Zakuan sebagai kekasih hati. Tapi kalau dah jodoh tu kuat, kahwin juga mereka akhirnya. Itupun dengan seribu satu janji yang dia buat dengan kekasih hati.

Cuma..
Bila dah kahwin, dia ada masalah besar. Suami dia super duper sweet! Manis melekit hingga ke dasar hati. Jatuh cintakah dia? Tambah lagi bila kekasih hati mula buat hal. Mulalah dia rasa nak bubarkan semua janji-janji bodoh sebelum kahwin tu.

Ye! Dia dah sayang tahap tak boleh dikira pada Meor Baihaqie. Hidup dia memang untuk Meor sahaja. Zakuan? Tolak tepi. Tapi, bila bunga sakura sudah pun memenuhi hatinya, Zakuan datang kembali menuntut janji.

“Lepas ni sila pulangkan Daria pada aku. Aku tak kisah nak ambil bekas kau” - Zakuan
“Sekali aku dah pakai, aku memang tak ada niat nak bagi orang lain rasa. Maaf, salah tempat nak cari barang terpakai.” – Meor

Sabarlah Duhai Hati ~ Mimie Afinie

DISKAUN 5%
(SEM & S/S) RM26.00 > RM22.90

Dugaan berat yang menimpa, merubah seluruh hidup Nur Syafira. Saat bergelut dengan ujian, dia tiba-tiba dilamar untuk Muhammad Affan. Sungguh, dia tak percaya. Tegur pun tak pernah, tiba-tiba nak jadikan dia isteri. Lagipun, dia masih tak lupa cerita lama. Cerita memalukan yang hanya mereka berdua saja yang tahu. Hatinya kuat mengatakan Affan terpaksa. Affan hanya menurut kehendak orang tua tanpa rela. Namun, kalau dah tertulis jodoh mereka, elak macam mana sekalipun, tetap bersatu juga. Walau dihati ada curiga, Fira tetap mengharap bahagia.

“Sejak bila abang suka Fira?” 
“Sejak Fira curi hati abang.” 
“Abang kan pernah cakap, abang tak suka Fira. Abang takkan kahwin dengan Fira.” Tawa Affan memecah suasana hening malam. Kuat dan lama. Dalam suram cahaya lampu, Fira pandang suaminya. Geram dengan suara tawa itu. 

“Ini cerita tahun bila Fira bawa keluar ni?” 
“Tak kisahlah tahun berapa pun, yang penting abang pernah cakap macam tu, kan? Kecil hati Fira, tau!” “Kecik hati dengan abang la ni?” 
“Memang pun. Dah buat orang macam tu, pandai pulak ajak orang kahwin. Tak malu.” Fira mengejek. Lagi sekali Affan hamburkan tawanya. Bahagia yang disangka sampai ke petang, rupanya masih ada halangan dan rintangan. 

“Kalau you nak tahu, bukan Affan yang nak sangat kahwin dengan you tapi mak teh yang paksa dia. Sebabnya mak teh kesiankan you.” - Nadia 
Mampukah Fira terus memujuk hatinya supaya bersabar dan bertahan? Atau sudah sampai masanya untuk dia mengalah dan lepaskan segalanya?

Friday, 14 August 2015

Diskaun 12% seluruh Malaysia pada harga Semenanjung

Assalammualaikum & Salam Sejahtera semua.

Untuk makluman anda semua, bermula hari ini, semua naskhah buku, novel dan kitab agama dijual dengan DISKAUN 12% SELURUH MALAYSIA pada satu harga (harga Semenanjung Malaysia). Buat anda yang tinggal di Sabah, Sarawak dan luar negara, mari dapatkan bahan bacaan dengan kami pada harga berpatutan. Jom Jimat...

Books For All
Booksville Ent.

Sesuci Cinta Qaseh ~ Luvis Eija

Cinta??? Benarkah cinta sejati itu wujud? Jika benar, mengapakah ia amat menyakitkan?

QASEH SYAFIQAH, gadis kampung yang tidak pernah percaya pada sebuah ungkapan cinta dan perkahwinan. Lantaran sejarah silam orang tuanya, dia takut untuk membuka ruang di hati bagi sebuah cinta sejati. Kerana sejarah silam juga, dia berdendam dengan ayah kandungnya sendiri.

Hanya kepada Tok Daud tempat dia menumpang kasih. Dan hanya kepada Aamar tempat dia mencurah rahsia hati. Tapi, takdir memang tidak pernah terduga. Perancangan Allah mengatasi segalanya. Atas desakan datuknya, dia berkahwin juga walaupun hati tidak pernah rela. Mampukah rumah tangganya bertahan, kerana di hatinya langsung tiada cinta.

“Aku tak minta lama, cuma setahun aje. Lepas setahun kita boleh berpisah.” - Harith

HARITH HAIKAL, lelaki kacak yang telah dipilih untuk menjadi pelindung kepada Qaseh. Lelaki yang diamanahkan untuk melenturkan dendam dan mencambahkan cinta di hati wanita itu. Walaupun pada mulanya dia sangat membenci, namun terbit jua rasa cinta di hati.

“Awak... ermm, awak ada masukkan duit... dalam akaun bank saya ke?” - Qaseh
“Hmm, kenapa?” - Harith
“Tak adalah... duit baki dalam akaun saya tiba-tiba saja jadi banyak.” - Qaseh
“Entah! Kekasih gelap kau yang masukkan tak? Tak pun sugar daddy kau!” - Harith

Mampukah Harith membenih rasa cinta di hati Qaseh, sedangkan hati perempuan itu sudah lama mati, sudah sekian lama ketandusan cinta dan kasih sayang? Mampukah benteng yang dibina dengan ramuan kebencian dan dendam itu bertahan apabila dilanda lautan kasih dan sayang? Akan lembutkah hati Qaseh dek kesabaran dan kesungguhan Harith? Apakah mampu untuk Qaseh memaafkan ayahnya lantaran kisah silam tetap terpahat utuh dalam ingatan?
*****
(SEM & S/S) RM26.00 > RM22.90

Wednesday, 12 August 2015

#Baby Muslimah: Bertatih Menuju Dia ~ Felixia Yeap, Raisyyah Rania Yeap

5 Ramadan, 1436 hijrah. Hari yang cukup luar biasa. Tarikh kelahiran saya.

Tetapi pada detik ini, saya tidak lagi bangun sebagai Felixia. Namun, kini saya bangkit sebagai RaRa. Raisyyah Rania.

Dan inilah kisah saya selepas 'kelahiran semula'.
*****
(SEM & S/S) RM15.00 > RM13.20

Dia Anak Jeneral ~ Hezzy Azra

KALAU sudah nama berbintikan Hambali, semuanya akan diatur… termasuklah mencari calon suami. Bila Leftenan Jeneral kata hitam, maka hitamlah warnanya. Walaupun ketika itu, pelangi sudah jadi 14 warna, Syirin harus akur.

Kehadiran Zakhif, telah menggoyahkan hati Syirin. Kali pertama bertentang mata, dia dan Zakhif saling terpesona. Saat bertegur sapa, hati dibaluti bahagia. Bila tidak bertemu, ada rindu yang menderu.

Tetapi Zakhif sedar siapa dia. Bagaimana kuatnya cinta terhadap Syirin, hebat juga risiko yang menanti. Lalu Zakhif cuba menjauh. Namun, Syirin semakin mendekat dengan satu tekad.

“Kalau awak datang ke rumah berjumpa ayah dan mak saya… saya terima pinangan awak.”

Zakhif mula pening! Mampukah dia menghantar rombongan? Yang ingin dipinang itu srikandi Leftenan Jeneral Hambali. Pikat bapa mertua lebih mencabar daripada memikat anaknya! Argh… ini kisah cinta yang mudah tetapi bertukar payah. DIA… ANAK JENERAL menjadi epik cinta yang indah.
*****
(SEM & S/S) RM25.00 > RM22.00

Penjara Mati ~ Riduan Judin

PEMBUNUHAN Datuk Haris menjadi satu tanda tanya. Satu-satunya wajah yang berjaya dirakam melalui kamera litar tertutup ialah wajah Malik, sekali gus membuatkan lelaki itu diburu polis. Dia nekad membawa diri pulang semula ke tanah kelahirannya, Sabah.

Mahairah – Gadis kelahiran Tambunan yang terbuka hijab mata. Sering kali melihat manusia primitif yang berjalan berbondong-bondong dan dihantui semangat yang maha ghaib. Misteri itu lebih tragis apabila dia kerap kali pengsan. Apabila tersedar, dunianya sudah berubah.

Pertemuan Malik dan Mahairah menggamit memori lama. Akibat hijab mata Mahairah yang terbuka, dia dan Malik terdampar di dunia yang tidak pernah terfikir dek minda. Mustahil ada jalan keluar! Untuk hidup di situ, mereka harus mati!

“Ini tempat orang yang sudah mati. Yang masih hidup tidak boleh berada di sini!” – Manusia Primitif.

‘Topeng’ merupakan cara terbaik menyembunyikan kejahatan. Jangan sesekali tertipu.
*****
(SEM & S/S) RM25.00 > RM22.00

Monday, 10 August 2015

Kerana Dia Manusia Biasa ~ Wan Nur Najihah

Disebabkan kesilapan orang lain, Nurin Aira terpaksa menanggung fitnah dan umpatan orang luar. Pada usia yang muda, dia dengan rasa tanggungjawab memikul amanah menjaga Alia. Ditatang Alia dengan penuh kasih sayang yang bukan sedikit.

Tengku Shamil Zaquan. Kepergian isterinya membawa mendung ke dalam jiwanya. Lebih menyedihkan, isterinya pergi setelah diragut insan yang tidak berperikemanusiaan.

“Abang minta maaf. Abang tak boleh biarkan peragut tu macam tu aje. Hati abang sakit. Abang kena balas dendam atas perbuatan mereka. Biar mereka rasa apa yang Sya rasa.”

Dalam satu insiden yang memalukan, dia dan Nurin Aira disatukan dalam satu ikatan walau dalam hati, Tengku Shamil tidak pernah terfikir untuk menduakan arwah isterinya. Nurin Aira hanya pasrah dan berkorban demi menyelamatkan Tengku Shamil daripada bergelar anak derhaka. Namun pada pandangan Tengku Shamil, Nurin Aira hanya perempuan murahan.

“Kesian dengan orang yang kena tipu dengan kau.Tapi, paling kesian akulah. Sebab aku yang kena hidup dengan perempuan penipu macam kau ni. Kau dengan anak kau sama aje.” – Tengku Shamil
“Walau apa pun yang awak cakap pasal Alia, Alia itu anak halal. Saya tak pernah buat kerja terkutuk tu.” – Nurin Aira

Bius Cinta Dari Ardul Kinanah ~ Azraq

“Aku sentuh hang pun dak lagi hang dah tuduh aku nak rogol hang. Kalau aku tau macam ni jadinya, aku takkan tolong hang dari cengkaman lelaki-lelaki jahat tadi. Biar depa yang rogol hang betul-betul. Itu yang hang nak sangat kan, perempuan murahan!” – Haris Naim

Fitnah yang dilemparkan kepada Haris Naim atas tuduhan mahu merogol rakan sekolahnya telah menjadi tragedi ngeri dalam hidupnya. Sejak itu, dia mula membenci kaum hawa dan tekad mahu menutup pintu hatinya kepada kaum tersebut. Sehinggalah suatu hari dia tiba-tiba terpaku melihat gadis bermata biru dihadapannya yang secara tidak sengaja terlanggarnya di matrikulasi.

“Woi, apa tengok-tengok? Nak tengok lebih-lebih kena bayar tau! Dah la langgar orang, lepas tu buat dek aje. Tak reti nak minta maaf ke?” - Sham Izwani
“Amboi, minah ni! Muka aje lawa tapi budi bahasa kosong.”- Haris Naim
“Apa kosong-kosong? Ingat Najwa Latif ke?”- Sham Izwani

Dalam tidak sedar, hati Haris terpaut namun itulah kali pertama dan terakhir dia bertemu dengan gadis itu di matrikulasi sebelum dia berhenti belajar di situ dan menyambung pelajarannya ke Mesir. Di sana, dia memegang prinsip agar tidak akan jatuh hati dengan perempuan sehinggalah dia didatangi mimpi aneh yang mengganggu hidupnya.
*****
(SEM & S/S) RM25.00 > RM22.00

P.A. Lelaki Kerek ~ Rose Eliza

Kebahagiaan Tengku Irfan Haiqal diragut selepas dia terlibat dalam satu kemalangan. Dia menyimpan perasaan benci dan dendam. Kehadiran Irdina Asyikin telah merubah keseluruhan hidupnya. Gadis itu suka melawan, degil dan tidak mendengar kata. Ada saja alasan yang diberi oleh gadis itu.

Bagi Irdina Asyikin, menjadi pembantu peribadi kepada Tengku Irfan Haiqal tidak semudah yang disangka. Pemuda itu seorang yang 'kerek', poyo dan suka berubah angin. Mahu tidak mahu, terpaksa juga dia melayan kerenah lelaki 'kerek' itu. Selama beberapa bulan menjadi pembantu peribadi, Irdina Asyikin dikhabarkan dengan satu kebenaran. Sejak dari itu, dia dirantai dan diperhatikan. Demi satu pembebasan, perjanjian perlu dibuat.

Perjanjian apakah yang dibuat oleh Irdina Asyikin? Berjayakah Irdina Asyikin membebaskan diri? Dapatkah Tengku Irfan Haiqal menuntut keadilan buat dirinya sendiri?
*****
(SEM & S/S) RM22.00 > RM19.40

Trauma ~ Zaifuzaman Ahmad

Salmah ditugaskan oleh bapa saudaranya, Datuk Azlan, untuk mengendalikan resort yang sedang dalam proses pembinaan di sebuah pulau di Laut China Selatan bersama pengurus projek bernama Bahar. Pada hari yang dijanjikan, bertolaklah Salmah ke Pulau Aur, tempat di mana resort ini didirikan. Setelah siap sepenuhnya, Salmah telah menga dakan majlis reunion untuk teman-teman sekolahnya di pulau ini.

Rosie, Sherry, Kartina dan Hazmiza telah dijemput khas untuk majlis reunion ini. Malang tidak berbau, sebelum majlis reunionitu berlangsung telah berlakunya tragedi yang amat mengerikan. Seorang demi seorang petugas di situ terkorban dalam pembunuhan misteri yang tidak dirancang. Ini menimbulkan rasa kurang senang di kalangan teman-teman Salmah dan seorang wartawan bernama Linda.

Keempat-empat teman Salmah melakukan siasatan tentang pembunuhan misteri ini, tapi sayang, seorang demi seorang turut terkorban.

Adakah pulau ini berpuaka? Apakah pembunuh misteri itu diupah? Apa pula tindakan Salmah seterusnya?
*****
(SEM & S/S) RM27.00 > RM23.80

Salju Cinta Anna ~ Aida Adriani

Cinta itu suatu rasa yang aneh, unik, sukar untuk ditafsirkan dengan kata-kata. Datangnya tidak dijemput dan perginya tidak diusir. Uniknya cinta, manusia berasa bahagia ketika menderita.

Begitulah yang dirasakan Anna. Kehadiran Hud yang pada mulanya tidak diumpamakan itu amat memberi erti yang besar dalam dirinya. Perkenalan singkat itu adalah titik mula sebuah kehidupan yang baru. Benarlah, TUHAN tidak akan jadikan sesuatu tanpa sebabnya. Kerana itu dia sedar, kehilangan dan kekecewaan itu adalah rahmat TUHAN.

Biarpun berbeza adat dan budaya, tidak sesekali dia mengusir cinta yang datang. Biarpun jarak dan waktu memisahkan, dia akan tetap bahagia merindui lelaki itu. Biarpun memiliki hati lelaki itu seakan mustahil, dia tidak akan pernah kesal mencintai Hud.

“Saya bukan siapa-siapa untuk menyayangi awak. Kalaupun saya, sayang tu takkan kekal. Bila-bila masa saja saya akan pergi dan sayang tu akan hilang. Tapi ada yang akan kekal mengasihi awak sampai bila-bila. DIA TUHAN Yang Esa...” – HUD AIDIT
*****
(SEM & S/S) RM28.00 > RM24.60

Friday, 7 August 2015

Nasi Paprik Cinta ~ Mynfamieza

Siapa sangka kerana resipi nasi paprik boleh buat dua hati saling jatuh cinta? Itulah magis cinta.

Najwa Natasha hanya olok-olok melamar Umar Al-Hafiz kerana rimas diganggu kekasih lama. Tapi tidak bagi Umar. Bagi Umar ini satu peluang baginya untuk memiliki Najwa. Sudah lama dia menyimpan perasaan kepada gadis itu.

“Kalau hang kahwin dengan aku, hari-hari aku masak nasi paprik untuk hang.” - Umar Al-Hafiz.

Jodoh tertulis nama mereka dan Najwa terima. Namun, kerana dendam dan rasa marah Najwa menjadi mangsa kerakusan Irhan Adha. Kekasih lama yang datang menuntut hak semula. Dunia Najwa gelap seketika. Tapi Najwa tidak mudah tertewas. Dengan semangat dan kesungguhan Umar mereka disatukan juga. Najwa percaya pasti Umar akan menerimanya.

“Aku akan cuba jaga rumah tangga yang kita bina ni dengan sebaik-baik. Maafkan aku kalau aku tak mampu nak bagi kemewahan untuk hang tapi insya-Allah aku mampu bagi cinta aku sepenuhnya.” - Umar Al-Hafiz

Rumah tangga mereka bahagia bila masing-masing cuba untuk mencintai antara satu sama lain. Bahagia yang seketika tatkala Irhan tidak pernah puas melihat mereka bahagia. Segalanya terbongkar kerana fitnah yang ditabur oleh Irhan. Najwa tekad. Dia tidak akan pernah biarkan Irhan menang. Dia berusaha untuk memenangi hatinya Umar semula namun Umar tetap sama. Hatinya penat. Mampukah Umar kembali menyembuhkan luka di hati isterinya? Berjayakah dia mendapat kemaafkan daripada Najwa setelah apa yang terjadi?
*****
(SEM) RM24.00 > RM21.10
(S/S) RM27.00 > RM23.80

Love, Made In Venice ~ Nia Qurratun'aini

Skateboard dan Nadhrah, ibarat lagu dan irama apabila gadis itu mengambil keputusan untuk hidup di bumi Venice. Dia bekerja di Bistro Karipap La Timah, milik Qash Alaisyah. Namun, hidup Keris Nadhrah Sari mula menggelabah dan berubah tatkala adik bosnya, Qadheer Alauddin, muncul di kota yang penuh dengan gondola itu.

“Encik, jangan harap kita ada ilmu tapi mulut masih melopong. Jangan harap nama sahaja Melayu, tapi kita jadi orang yang sombong. Orang Melayu tak sombong.”

Qadheer Alauddin bukanlah sombong orangnya tapi dia saja nak tunjuk maco. Tambahan lagi, mereka berdua ada peristiwa sewaktu pertama kali bertemu. Qadheer Alauddin sebenarnya punya misi rahsia ke Venice selain melarikan diri daripada calon menantu neneknya, Fatimah.

Daripada hati naik ke mata ke, dari mata turun ke hati? Haih... Qadheer Alauddin pun tak tahu. Mulanya hanya mahu menyiasat latar belakang Nadhrah, tidak semena-mena jantung berdegup kencang bila melihat senyuman gadis itu setelah dua tahun hatinya terkunci untuk bercinta lagi.

Isteri Mampu Milik ~ Sarnia Yahya

Agaknya dunia mereka ini kecil sangat-sangat. Satu minggu sampai tiga kali bertembung. Murni yang besar atau Ujang yang terlalu kecil? Melihatnya sahaja hati Murni sudah berapi-api. Mana tidaknya, boleh berpusing 360 darjah berlanggar dengan abang sado itu—gelaran yang diberi oleh Amira, teman baik Murni.

“Kenapa dengan awak ni? Dalam minggu ni dah tiga kali awak langgar saya tau!”
“Maaf, maaf... Saya tak sengaja.”
“Sakit tau tak! Boleh mati saya!”

Lenguh segala sendi dan uratnya kerana berlanggar dengan lelaki bertubuh tegap yang bekerja di pejabat sebelah. Tak disangka minyak angin menjadi pemujuk hatinya. Terima sajalah walau hati sentiasa berangin melihat lelaki itu. Namun ia bukan sembarangan minyak menurut Amira.

Minyak lintah? Terkejut Murni. Apa maknanya? Nampaknya minyak angin punca mereka kerap bertemu. Semakin dia mengelak semakin kerap pula Ujang menjejakinya. Dan lebih sadis apabila lelaki sanggup mencari rumah orang tuanya untuk menghantar minyak angin dan membawa hajat bersama.

Sejuta Nafas Cintamu ~ Kay Delaila

DEMI ‘perjuangannya’, Puteri Manis tekad mendekati playbuaya tersohor, Luzman. Lelaki yang langsung tidak dikenali secara peribadi. Demi ego mahu menakluki si gadis sebutan ramai, Luzman tekad mahu menjadi yang pertama menakluki Puteri Manis. Pertemuan pertama di tempat songsang… Usai segalanya, tiada pertemuan kedua lagi! Itu tekad Puteri Manis.

Saban tahun Luzman mencari Puteri Manis yang berjaya ditaklukinya. Dia jatuh cinta. Malangnya, pertemuan pertama dahulunya, gadis itu menutup separuh wajahnya hingga sukar untuk dia jejaki. Lapan tahun berlalu, Luzman tidak pernah putus asa sehinggalah dia bertemu seorang gadis berhijab. Luzman yakin itu Puteri Manisnya...

“Ohh! Maaf. Nanti, katakan pada isteri awak yang awak telah menyelamatkan seorang perempuan dari tersungkur di lantai. Tak lebih dari itu,” kata Aufa. Luzman tertawa kecil. Lucu! Pandai Puteri Manis berlakon selamba seolah-olah tidak mengenalinya.

“Jangan risau. Saya bagi tahu umi saya, yang ini ciuman bakal menantunya. Betul, kan?” soal Luzman terus-terang. Dia tak mahu berkias. Dia tak mahu ambil masa berfikir. Inilah gadis yang ditunggu-tunggunya. Cukuplah dia kesal lapan tahun lalu. Kini tanggungjawab depan mata. Nikmat bersama Aufa bertahun dahulu buatkan dia tak mampu lupakan. 

“Tak baik menipu. Tak cium bau syurga,” ucap Aufa tanpa memandang Luzman yang mula mengiring badannya, memandang tepat ke arah Aufa.

“Saya cakap perkara yang benar... Dan bau syurga di depan mata saya inilah paling kuat buat saya nak cium untuk melepaskan rindu. Saya rindu awak, Puteri. Awak Puteri Manis saya, kan?” soal Luzman cukup manis. 

Aufa terus berpaling. Wajah Aufa berubah. Air liurnya terasa berpasir. Khilaf lama sememangnya merantai diri. Terus Aufa mahu berlalu pantas.

NUR AUFA ALIA panasaran... Lelaki silam mengejarnya sedangkan dia sudah bertaubat dan berjaya dengan kerjayanya sebagai pereka kasut dikenali. Dan, apakah sebenarnya berbaloi ‘perjuangan’ lapan tahun yang lalu oleh Aufa aka Puteri Manis ini?

“Kau tak akan terlepas Puteri. You will be mine soon,” – Luzman
“Calon suami Ufa, perlu khatam al-Quran depan nenek. Dia perlu mengimamkan solat wajib tuk selama 44 hari di sini. Dia mampu mengupas dan berdiskusi tentang adab dan tanggungjawab suami dan isteri dalam Islam dan akhir sekali dia perlu ikhlas menyayangi Ufa tanpa mengharapkan balasan.” - Aufa
*****
(SEM) RM26.00 > RM22.90
(S/S) RM29.00 > RM25.50

Thursday, 6 August 2015

Mimpikan Aku, Please! ~ Mimie Ismail

Laila Elise Katrina berdendam dengan bapanya kerana menyebabkan dia tidak berkesempatan bertemu ibunya buat kali yang terakhir. Kejayaannya langsung tidak bermakna pada dirinya. Daddy kejam!

Hati yang terluka semakin parah apabila bapanya mempertaruhkan masa hadapannya dengan Zarith, demi kepentingan syarikat. Elise tidak sanggup hidup bersama Zarith, playboy tersohor di KL lalu lelaki itu ditinggalkan pada hari pernikahan mereka. Zarith tegar memburu Elise kerana telah memalukan keluarga, lebih-lebih lagi dirinya yang tidak pernah ditolak oleh mana-mana perempuan.

Demi Great Pan’s, Akbar Adil Haikasy sanggup meninggalkan kemewahan hidupnya. Dia rela hidup sehelai sepinggang daripada menerajui empayar perniagaan ayahnya, Tan Sri Imran.

Pertemuan Elise yang petah berkata-kata dan Akbar yang perengus di hadapan pintu Great Pan’s membuka lembaran baru dalam hidup mereka.

“Awak ni datang bulan ya?” sindir Elise.
Akbar berang. “Lebih baik kau blah, jangan kacau aku!”
“Awak ingat saya nak mengurat awak ke? Saya cuma nak tolong aje,” beritahu Elise dengan suara yang direndahkan. Dia tidak puas hati.

Siapa Kata Tak Sudi? ~ Mas Yura

Disebabkan sebuah ‘kemalangan’ kecil, Airil dan Airina sering bergaduh. Setiap kali berjumpa memang tidak sah kalau mereka tidak bertelagah sehingga seremeh-remeh hal dibangkitkan menjadi isu. Pergaduhan mereka membawa kepada suatu perasaan yang Airina sendiri tidak dapat memahaminya.

“Woi!” jerkah satu suara. Airina menoleh. Dilihatnya seorang lelaki yang berpakaian sukan menghampirinya.

“Kau buat apa dengan kereta aku hah?” tanya lelaki itu dengan wajah yang bengis. La… lelaki rupanya! Apesal auw semacam aje kereta ni? Merah jambu! Airina ketawa dalam hati.

“Kau ke tuan kereta ni?” Airina bertanya penuh ego.

“Of course!” marah lelaki itu. “See! The rim is dented.” Lelaki itu beriak cemas. Pantas dia bertinggung, membelek rim tayar keretanya. Padahal, tidak ada apa pun yang kemik. ‘Propa’ aje lebih!

Airina melopong. Setakat kena tendang dengan kakinya yang ‘keding’ ni, rim tayar tu boleh kemik ke? Macamlah rim tayar kereta dia ni diperbuat daripada polistirena!

Jadikan Aku Yang Kedua ~ Siti Khadijah

“Abang janji sayang, hanya cinta sayang yang pertama dan yang terakhir buat abang. Takkan ada mana-mana perempuan yang akan dapat mengubah cinta ini malah perasaan cinta dah terkubur bersama dengan jasad sayang. Abang doakan sayang aman di sana.”- THAQIF ASWAD.

Pertemuan pertama antara Nuha Saqeena dan Thaqif Aswad menimbulkan perasaan cinta buat si gadis. Sedangkan si jejaka pula masih sukar melupakan memosi silam ketika bersama si isteri yang sudah lama pergi. Cinta buat isteri yang sudah tiada sentiasa mekar dalam hati telah membuatkan hatinya enggan menerima lembaran cinta yang baharu.

Kerana memikirkan tanggungjawab dan perlunya kasih sayang seorang ibu buat sepasang cahaya mata kembar yang telah ditinggalkan oleh isteri, Thaqif harus mencari pengganti si isteri buat permata hati dan bukannya untuk cinta sendiri yang masih belum terbuka untuk diganti.

“Awak mungkin boleh halang diri awak daripada jatuh cinta pada saya tapi awak tak boleh halang saya untuk terus menyayangi awak. Saya takkan paksa awak untuk terima saya tapi saya akan terus berusaha untuk mendapat tempat di hati awak kerana saya adalah isteri awak.”- NUHA SAQEENA.

The Greatest of Destiny! ~ Al-Wahyu

ALISA ZAHIRA ialah gadis beauty with brain! Dia terpaksa membatalkan perkahwinannya dengan Asyraf Kamil pada saat-saat akhir gara-gara perkara aib yang menimpa lelaki itu.

“Awak jangan tertipu, Alisa! Saya memang tidak kenal langsung dengan perempuan tu! Saya diperangkap!” - ASYRAF KAMIL
“Soal siapa perangkap siapa, buat masa ini tidak penting, Asyraf! Ya! Saya boleh terima yang awak nak cakap perempuan itu perangkap awak! Tapi suka atau tidak, perempuan tu telah mengandungkan anak awak! Benih awak, Asyraf! Awak bapa kepada anak itu!” - ALISA ZAHIRA

Alisa Zahira akhirnya terpaksa akur dengan suratan takdir. Dia bersetuju untuk mengahwini lelaki bernama Nasih Mikael bagi menutup malu keluarganya akibat perkahwinan yang tidak jadi itu. Nasih Mikael? Lelaki itulah yang pernah menolak cintanya di bumi Melbourne dulu. Kini lelaki itu muncul menagih cintanya kembali. Dan kemunculannya tepat pada masanya.

“Awak ni memang tak pernah kenal sifat putus asa, ya?” - ALISA ZAHIRA
“Perkataan putus asa tidak pernah ada dalam kamus hidup saya.” - NASIH MIKAEL
“Oh! Really? Kat kedai mana awak beli ‘kamus’ tu?” - ALISA ZAHIRA

Tatkala mereka mula merasai kebahagiaan itu, Alisa Zahira mula menghilangkan dirinya apabila mengetahui ada rahsia yang tersimpan rapi di sebalik perkahwinannya. Rahsia yang menyebabkan dia membatalkan perkahwinannya dengan bekas tunangnya dulu. Benarkah ada dalang yang merancang perkahwinannya itu? Bagi Alisa, dalangnya itu ialah suaminya sendiri... Namun bagi Nasih, kebenaran harus dibongkarkan...

Mampukah mereka menyulam bahagia itu kembali setelah waktu berlalu dan hari berganti? Dan mampukah mereka merungkai satu persoalan misteri iaitu tragedi kematian mengejut yang melibatkan insan tersayang dalam keluarga mereka? Siapakah yang menjadi duri dalam daging? Dan siapakah yang akan menjadi mangsa seterusnya?
*****
(SEM) RM27.00 > RM23.80
(S/S) RM30.00 > RM26.40

Cinta Paling Agung ~ Umie Nadzimah

'Aku Terima Nikahnya' bukan sekadar janji kepada dia dan ibu bapanya, tetapi ikrar kepada Tuhan untuk jaga dia, dunia & akhirat.

Janji Khairi pada malam pertama, Amyza lah wanita terakhir untuknya. Rumah tangga mereka tersangat indah pada tahun-tahun awal perkahwinan. Amyza cantik, seksi, isteri kebanggaan. Khairi kacak, bergaya dan berwang. Punya anak yang comel dan bijak. Heaven! Semua orang cemburu...

Entah apa silapnya, pada ulang tahun perkahwinan kesembilan, segalanya berubah. Tiada lagi syurga rumahtangga. Khairi sudah berpaling tadah. Katanya dia sudah bertemu bidadari suci yang mengisi ruang hati, yang boleh bawa dia ke taman syurga yang sebenar. Lalu Amyza akan disingkirkan.

"Sebelum berpisah, abang kena ikut syarat-syarat Myza..." tegas Amyza.
"Whatever..." balas Khairi selamba.

Hati menyumpa! Tidak kuasa untuk ulangi semula momen malam pengantin mereka. Semuanya sudah hambar. Amyza nanar. Berpisah itu bukan kehendaknya kerana dia terlalu mencintai si suami. Segala usaha telah dilakukan, Khairi tetap tidak berubah. Betulkah perasaan Khairi telah tiada untuknya?
*****
(SEM) RM25.00 > RM22.00
(S/S) RM28.00 > RM24.60
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...