NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, 7 August 2015

Sejuta Nafas Cintamu ~ Kay Delaila

DEMI ‘perjuangannya’, Puteri Manis tekad mendekati playbuaya tersohor, Luzman. Lelaki yang langsung tidak dikenali secara peribadi. Demi ego mahu menakluki si gadis sebutan ramai, Luzman tekad mahu menjadi yang pertama menakluki Puteri Manis. Pertemuan pertama di tempat songsang… Usai segalanya, tiada pertemuan kedua lagi! Itu tekad Puteri Manis.

Saban tahun Luzman mencari Puteri Manis yang berjaya ditaklukinya. Dia jatuh cinta. Malangnya, pertemuan pertama dahulunya, gadis itu menutup separuh wajahnya hingga sukar untuk dia jejaki. Lapan tahun berlalu, Luzman tidak pernah putus asa sehinggalah dia bertemu seorang gadis berhijab. Luzman yakin itu Puteri Manisnya...

“Ohh! Maaf. Nanti, katakan pada isteri awak yang awak telah menyelamatkan seorang perempuan dari tersungkur di lantai. Tak lebih dari itu,” kata Aufa. Luzman tertawa kecil. Lucu! Pandai Puteri Manis berlakon selamba seolah-olah tidak mengenalinya.

“Jangan risau. Saya bagi tahu umi saya, yang ini ciuman bakal menantunya. Betul, kan?” soal Luzman terus-terang. Dia tak mahu berkias. Dia tak mahu ambil masa berfikir. Inilah gadis yang ditunggu-tunggunya. Cukuplah dia kesal lapan tahun lalu. Kini tanggungjawab depan mata. Nikmat bersama Aufa bertahun dahulu buatkan dia tak mampu lupakan. 

“Tak baik menipu. Tak cium bau syurga,” ucap Aufa tanpa memandang Luzman yang mula mengiring badannya, memandang tepat ke arah Aufa.

“Saya cakap perkara yang benar... Dan bau syurga di depan mata saya inilah paling kuat buat saya nak cium untuk melepaskan rindu. Saya rindu awak, Puteri. Awak Puteri Manis saya, kan?” soal Luzman cukup manis. 

Aufa terus berpaling. Wajah Aufa berubah. Air liurnya terasa berpasir. Khilaf lama sememangnya merantai diri. Terus Aufa mahu berlalu pantas.

NUR AUFA ALIA panasaran... Lelaki silam mengejarnya sedangkan dia sudah bertaubat dan berjaya dengan kerjayanya sebagai pereka kasut dikenali. Dan, apakah sebenarnya berbaloi ‘perjuangan’ lapan tahun yang lalu oleh Aufa aka Puteri Manis ini?

“Kau tak akan terlepas Puteri. You will be mine soon,” – Luzman
“Calon suami Ufa, perlu khatam al-Quran depan nenek. Dia perlu mengimamkan solat wajib tuk selama 44 hari di sini. Dia mampu mengupas dan berdiskusi tentang adab dan tanggungjawab suami dan isteri dalam Islam dan akhir sekali dia perlu ikhlas menyayangi Ufa tanpa mengharapkan balasan.” - Aufa
*****
(SEM) RM26.00 > RM22.90
(S/S) RM29.00 > RM25.50

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...