NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Monday, 2 November 2015

Meh Dok Kejap ~ Qalam Amiera Ibrahim

Meh dok kejap!
Tak lama
Kejap je
Cuba tengok ni....

"Kenapa perlu pakai tudung? Tak up to date langsung!"
"Ish, kena solat pulak. Orang barat releks aje. Seminggu sekali aje. Kenapa kita disusahkan macam ini?"
"Ish, menyampah betul. Nak couple pun tak boleh. Orang putih, orang Korea tu releks je."

Astaghfirullah.

Ini adalah tanda yang jiwa kita dah lelah.
Meh dok kejap, kita refresh semula diri kita dengan coretan-coretan santai dalam naskhah ini. Ada kisah nyata, ada kisah sirah, ada ksah dialog manusia dan iblis dan kisah suami isteri yang sweet-sweet belaka. Yang pastinya, semuanya untuk diambil pengajaran, dijadikan panduan dan diserap sebagai pedoman. Buat bekalan dalam hidup kita seharian.
*****
(SEM & S/S) RM18.00 > RM15.80

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...