NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Wednesday, 2 March 2016

Encik Kutub Utara ~ Yumi Hyra

Bagi Nuha Dhamia, tidak ada istilah kahwin paksa dalam kamus kehidupannya. Kalau sudah berkahwin, kenalah buat cara orang yang sudah berkahwin. Walaupun dia ‘terkahwin’ dengan Benyamin Ziqri a.k.a ‘mamat kutub utara’ (gelaran suka hati yang dia bagi), itu bukan alasan untuk dia tidak mencuba memecahkan tembok ais yang dibina.

“Saya kahwin dengan siapa sebenarnya ya?” – Nuha Dhamia
“Hah? Apa jenis soalan macam tu?” – Benyamin Ziqri
“Jangan banyak bunyi. Jawab ajelah dulu.” – Nuha Dhamia
“Dengan sayalah.” – Benyamin Ziqri
“Hah, tahu pun. Saya ingatkan awak rasa macam Afiqah tu yang jadi suami saya.” – Nuha Dhamia

Nuha tekad melancarkan misi mencairkan hati encik suami yang dingin bak kutub utara. Masalahnya Benyamin ini dingin betul dengannya. Kadang-kadang macam orang tak ada perasaan, kadang-kadang gelakkan dia dan kadang-kadang risaukan dia pula.

“Yang degil sangat nak tunjuk hero tu kenapa? Siap panjat kerusi dengan hammer lagi. Kan saya dah cakap, biar saya yang buat. Kenapa degil sangat? Suka memanjat. Awak ni teringin nak merasa jadi Spiderman ke?” – Benyamin Ziqri

“Eh, saya boleh buatlah. Bukannya susah sangat pun. Dekat rumah sewa, saya dah biasa buat benda-benda macam tu.” – Nuha Dhamia
“Boleh tak kalau awak jangan buat saya selalu risau?” –Benyamin Ziqri
Nuha tepuk dahi sendiri. Pening betul! Confuse!

Baru sahaja misi mencairkan hati ais encik suami hampir berjaya, datang pula satu demi satu dugaan yang menganggu rumah tangga mereka.

“I am used to living by myself for years until you suddenly came in. I am not used to these sudden changes yet.” –Benyamin Ziqri
“Who messed with whose life in the first place?”- Nuha Dhamia
Masih adakah peluang untuk Nuha Dhamia mencairkan semua 'ais' milik Benyamin Ziqri yang membeku? Mampukah segala dugaan dilalui tanpa merosakkan kepercayaan yang ada? Mampukah bahagia menjadi milik mereka ataukah Nuha Dhamia terpaksa reda dengan segala-galanya?
*****
(SEM & S/S) RM25.00 > RM22.00

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...