NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Wednesday, 21 September 2016

Pembantu Dari Neraka ~ Noorfadzillah

Bila Tok Pawang Itam kembali dari Kalimantan membawa sesuatu yang berpuaka. Ini soal 'benda' dalam guci itu. Ini tentang keharmonian Kampung Long Nira dan sekitarnya yang tidak lagi aman damai. Ini kisah pertemuan, misi Suraya dan Doktor Tengku Amir yang bukan satu kebetulan. Pertentangan pendapat apabila berdebat soal dunia perubatan moden dan kelebihan ayat-ayat suci al-Quran. Sehinggalah kedua-duanya terlibat dalam satu pertembungan berhadapan dengan sesuatu yang syirik dan angker di Kampung Long Nira, Sabah. Inilah pertarungan hitam putih tiada sempadannya. Keturunan Adam dan Hawa tidak akan tunduk pada sumpah dendam iblis selagi nyawa dikandung badan. Lalu, neraka apakah yang dipersembahkan oleh Tok Pawang Itam?

“Ingat! Setiap enam bulan purnama, bagi dia makan. Dia akan jadi pembantu terbaikmu. Perjanjian kita, bagi dia darah. Janin muda atau bayi baru lahir lagi menjadi kesukaannya.” - Nyai Dewor Lampor

“Kita bukan sendiri di dunia ni, doktor. Ada alam lain yang doktor kena tahu kewujudannya.” - Suraya

“Pak cik, tolong jangan lagi sebarkan cerita-cerita macam ni kepada petugas hospital ni. Lagipun ada pak cik nampak dengan mata kepala sendiri ke yang hantu itu wujud?”
- Doktor Tengku Amir
*****
(SEM & S/S) RM22.00 > RM19.40

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...