Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Friday 18 November 2016

Lelaki Penuh Misteri ~ Luna Bulan

DISKAUN 5%
(SEM & S/S) RM26.00 > RM24.70

Majlis perkahwinan terpaksa dibatalkan menjadikan Nurul Fadhia trauma. Tapi bagus juga batal. Kalau tak, Fadhia tak tahu yang Zachary tu gay. Maknanya dia selamat sebelum menjadi mangsa. Cumanya, Fadhia jadi prejudis pada lelaki. Dan mangsa prejudisnya ialah Rezza Akif. Belum apa-apa kasut ballerina Fadhia sudah mendarat di muka lelaki itu.

“Woi! Penyangak apa kejadahnya. Nak bunuh orang ke?” - Rezza 
“Sebelum aku yang kau bunuh, baik aku bunuh kau dulu.” - Fadhia 

Itu kisah pertemuan pertama. Tapi, ia tak berakhir di situ. Pertemuan seterusnya, Megan Fox merah milik Rezza tercium pokok gara-gara Fadhia. 

“Mata letak kat lutut ke? Meh sini aku siku bagi naik atas semula.” Rezza yang berkaca mata gelap dengan baju Melayu merah siap bersamping itu tak ubah macam red bull di mata Fadhia. 
“Siapa lelaki tu, Dhia?” “Entah! Lelaki misteri.” 

Tiada yang manis pun pada pertemuan mereka. Tapi, aturan Tuhan tu sangat indah. Walau tanpa yang manis-manis, Rezza tetap juga tertarik dengan Fadhia, Fadhia juga kata Rezza lagi menarik dari Zackhary. 
“Awak ada tali tak?”- Rezza 
“Tali apa?”- Fadhia
“Tali untuk ikat hati awak kat hati saya ketat-ketat.”- Rezza 
“Kalau tali tu putus macam mana?”- Fadhia “Awak duduklah diam-diam. Pastikan bergerak seiring detak jantung saya.” - Rezza 
Apakah pengakhiran pertemuan mereka akan ada yang indah-indah? Atau lelaki misteri yang bernama Rezza Akif itu cuma mangsa dalam misi membalas sakit hati?