NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Thursday, 12 January 2017

Update Iman Laju-laju ~ Ahmad Damha

(SEM & S/S) RM20.00 > RM17.60

Jahanam Niat Mulia
Timah Hamit cuti hari tu. Dia duduk saja-saja kat rumah.Badannya tak sihat, nak pergi kerja pun liat. Dah sangap tengok TV dari pagi, nak tidur pulak awal lagi, dia pun pasang laptop, nak melayari Internet katanya. Dia buka blog-blog orang, dah bosan baca gosip-gosip artis dan sebagainya, dia pun buka youtube pulak. Nak try dengar ceramah-ceramah agama niat asalnya. Kot- kot ada ilmu boleh dapat sebelum mengantuk matanya. Nak eja "ceramah", dia pun taip c....baca seterusnya m/s 119

Unta from Australia
Mus: Alhamdulillah ustaz, saya dah pun sempurnakan ibadah korban saya tahun ni.
ustaz: Alhamdulillah, bagus. Enta Korban lembu ke kambing?
Mus: Unta, ustaz. Kebetulan ada kenalan saya jual unta. Tapi itulah, ada usykil sikit.....baca seterusnya m/s 25

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...