NOVEL / BUKU UNTUK SEMUA... DENGAN HARGA HEBAT!!

PEMINAT TEGAR novel & buku semua.
Jom dapatkan bahan bacaan menarik dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj pos adalah MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Friday, 24 February 2017

Cinta Roller Coaster ~ Ery Aieril

(SEM & S/S) RM28.00 > RM24.60

Bila dah kata cinta, cinta sampai bila-bila.
Bila dah kata sayang, sayang sampai bila-bila.

Itulah prinsip hidup Faizul. Memang gila! Tak pernah berjumpa, berbual hanya di alam maya, sudah mengajak Zahrah Imani berkahwin. Walaupun tak pernah berjumpa, dia yakin wanita itu jodohnya.

"Kita berdua kawan je."
"Memang kita kawan tapi saya nak berkahwin dengan awak."
"Why me? Kenapa bukan perempuan lain?"
"Saya yakin awak adalah jodoh saya."
"Ridiculous!"

Namun bila dah namanya jodoh, nak elak macam mana pun tak mampu. Zahrah akur. Hari ketiga Zahrah dan Faizul bergelar suami isteri, merubah segala-galanya. Zahrah pelik bila Faizul bersikap dingin.

"Apa lagi yang saya nak buktikan kat awak..."
"Buktikan apa?"
"Saya sayang awak dan ikhlas terima awak sebagai suami saya."
"Itu sayang dan bukannya cinta."


Kesetiaan dan kasih sayang menguji mereka. Walaupun tidak serumit mana masalah itu, ia tetap menghadirkan rasa tidak senang di hati. Kehadiran Adam, kawan Faizul menambah lagi masalah sehingga nyawa boleh jadi bahan taruhan. Itu belum kira Darwish, si bekas kekasih Zahrah. Memang betul-betul kacau hidup mereka.

Namun apa yang pasti, sekali jatuh cinta, akan selamanya rasa cinta itu terpahat di hati.

"You're soooo sweet..."
"I know, sayang. Sebab tu sayang bertambah sayang dekat abang kan?"
"I love you so much, abang."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...