Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Friday 17 November 2017

Cinta Lara ~ Nuranis

(SEM & SS) RM27.90 > RM24.60

Menjadi peguam bela kepada Mashitah, telah menemukan Anis Zaheerah dengan sepupu wanita itu yang sebenarnya adalah lelaki yang pernah singgah dalam hidupnya. Pertemuan itu mengimbau semula memori tujuh tahun yang lalu. Satu penyeksaan bagi dirinya apabila harus menatap wajah lelaki itu. Anis Zaheerah sudah nekad, walau apapun yang terjadi dia tidak akan sesekali menerima kehadiran lelaki itu dan anak mereka. Namun mampukah dia menolak ketentuan Ilahi?

“Bagi saya peluang. Itu saja yang saya pinta,” mohon Shahrul Zafiril.

“Peluang untuk buat saya derita lagi? Tak cukup tujuh tahun dulu? Nak tengok saya sakit lagi? Itu yang abang mahu?" Anis Zaheerah meluah rasa hati.

Saat bahagia mula menyinari hidup mereka derita hadir tanpa diundang. Haifah Dayana, permata hati mereka meninggal dunia kerana kecuaian Anis Zaheerah. Shahrul Zafiril mula membencinya. Anis Zaheerah dituduh pembunuh. Dia tidak dibenarkan menziarah kubur anaknya. Anis Zaheerah begitu kecewa. Luka yang berparut dulu kini berdarah semula. Cinta lara ke mana nak dibawa hatinya? Adakah kebahagiaan akan menyinar dalam hidupnya?