ULAT BUKU SEMUA... HARGA HEBAT!!

ULAT BUKU / BOOKWORM / BOOKADDICT SEMUA...
Jom dapatkan BUKU dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj kurier MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Thursday, 14 December 2017

Haq Mawar ~ Anna Kay

(SEM & SS) RM28.00 > RM24.60

“Ya Allah... kau orang dua laki bini ni pasaipa? Mula-mula Paan jumpa Haq tepi hutan nuh. Ni Mak Suri jumpa kamu tepi jalan. Gaduh laki bini ka?”
Aku melopong walaupun ada bait katanya yang tidak aku fahami.
“Betul Mak Suri, tapi... saya tak tahu kat mana suami saya sekarang ni. Mak Suri tahu?”
“Dia baru ja balik KL semalam. Dia tak tunggu Mawar ka?”
Aku menggeleng. “KL, Kuala Lumpur kan?”
Ketiga-tiga mereka berpandangan sebelum sama-sama mengangguk.
Ya Allah... syukur. “Kuala Lumpur tu luas tak?” Aku bertanya lagi. Aku lihat mereka keliru namun tetap mengangguk.
“Macam mana saya nak cari suami saya...”

SYUKUR, sekembalinya Mawar ke dunia realiti, dia masih kenal suami dan kisah Indera Kayangan. Cuma Haq a.k.a Dhiyaulhaq yang tidak mengingati alam sana. Dia seorang yang penuh rahsia…

“Rose!” Haq melaung dari dalam.
“Ya ya!” Terkocoh-kocoh aku berlari anak mencari keberadaan Haq.
“Aku suruh kau ambik mop tadi kan?”
Aku angguk. “Yang mana satu mop?” Aku menggaru kepala.
“Kau ni dari ceruk mana? Semua benda kau tak tahu.”
Aku terdiam.
“Yang tu mop. Yang aku pegang ni peti ais. Yang tu microwave. Yang tu singki. Yang tu...”

TIGA tahun menanti, tiga tahun yang penuh rahsia dan cerita. Mampukah Haq mengenali Mawar aka Rose, isteri sendiri?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...