Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Thursday 14 December 2017

Kekasihku Si Ratu Drama ~ Mona Rossa

(SEM & SS) RM26.00 > RM22.90

“Kau rasa kalau aku nak tackle si Fattah Amin tu, logik tak?
“Sofi, banyak lagi lelaki yang kacak dekat dunia ni. Kenapa perlu Fattah Amin? Come on, dia tu kontroversi dengan Neelofa dan Fazura kut. Kau tu siapa je wey.”
“Fazura dengan aku, aku lagi cantik. Fazura dengan Neelofa, Fazura lagi cantik. So kau rasa?”
“Aku rasa kau ni dah gila. Followers Fattah Amin 2.4 juta kut. Kau tu, 100 followers je. Itu pun kau paksa follow back.”
“Kurang ajar kan mulut kau.” Sofi tergelak sendiri.

KERANA jiwa Aisyah telah mati, Sofia kembali berdiri. Menjadi drama queen memang makanannya. Mempermainkan lelaki adalah kepuasannya. Kekayaan adalah syarat utamanya dan perkahwinan adalah larangannya.

AMAR DARRIS. Dia terluka kerana Aisyah, dia bangkit kerana Sofia. Janjinya, membahagiakan wanita itu adalah pilihannya. Membuat wanita itu menangis adalah larangannya. Kerana cinta dia terpaksa sembunyi. Kerana takut kehilangan, dia terpaksa pendam dan kerana penipuan, dia dapat mengikat Sofia.

“Memang abang tak malu dan Sofi kena terima hakikat tu.”
“Kau pun kena terima hakikat yang aku bencikan kau.”
“Kalau ya pun bencikan abang, jangan aibkan abang dengan bercinta dengan lelaki lain di belakang abang. Malu abang ni, Sofi.”
“Kalau tak nak malu, ceraikan aku. Kalau kau tak nak ceraikan aku, tanggunglah azab jadi suami dayus seumur hidup kau,” cemuh Sofi dengan wajah tanpa rasa bersalah.

MAMPUKAH Aisyah Sofia mengubah sikap? Mampukah cinta Amar kekal bertahan untuk gadis itu?