ULAT BUKU SEMUA... HARGA HEBAT!!

ULAT BUKU / BOOKWORM / BOOKADDICT SEMUA...
Jom dapatkan BUKU dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj kurier MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Monday, 19 March 2018

Polaroid ~ Jen NJ

(SEM & SS) RM24.00 > RM21.10

Tiara gadis yang agresif tentang apa yang dia tidak suka dan selalu melakukan apa saja mengikut kehendak hati sendiri. Kehadiran Tania menggugatnya. Gadis itu mempunyai raut wajah yang seiras dengannya. Kecemerlangan Tiara dalam pelajaran juga dirampas oleh Tania. Sejak itu, dia sangat membenci Tania dan suka menyakitkan hati gadis itu. Lelaki yang bernama Zafril yang merupakan pensyarah mereka juga turut terpalit sama dengan perasaan benci Tiara. Hanya satu sebab; Zafril merupakan abang Tania.

Zafril mengenali Tiara sebagai seorang perempuan yang sosial. Dia tidak pernah kisah akan kehadiran gadis itu. Sehinggalah, dia betul-betul berhadapan dengan Tiara untuk menyampaikan amanah Tania. Tanpa Zafril sedar, itu adalah pertemuan terakhir mereka sehinggalah Tiara muncul di depannya dengan sesuatu yang tidak diduga. Sejak itu, semuanya menjadi lain.

“Ara… manusia memang boleh berubah. Tapi jangan berubah kerana saya dan Nia. Kami bukan sesiapa pun pada awak. Kenangan yang saya ada dengan arwah Nia, takkan pernah sama dengan apa yang pernah ada dalam kisah kita untuk dijadikan kenangan. Awak takkan dapat gantikan tempat dia.” – Zafril


Kehilangan Tania dan Zafril selepas satu kejadian membuatkan Tiara seperti tidak keruan. Hatinya memberontak dengan perasaan sendiri. Sepayah apa pun dia cuba membuang rasa, perasaan itu terus mengejar. Sehingga dia sendiri tidak sedar bahawa dia mencintai lelaki yang pernah dia benci. Kemunculan seorang wanita yang diperkenalkan sebagai teman wanita Zafril membuatkan hidup Tiara huru-hara. Dia nekad. Apa pun, Zafril perlu menjadi miliknya. Persoalannya, apakah Zafril juga mempunyai rasa yang sama sepertinya?

“Kalau abang cakap Ara tak lawa maksudnya abang cakap Nia pun macam tu. Dan abang pun ada iras dengan kita orang juga. Entah-entah Ara yang jadi jodoh abang. Bukan Kak Felly.” – Tiara

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...