Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Wednesday 7 August 2019

Paling Aku Cinta ~ Azieana

(SEM & SS) RM24.00 > RM21.60

“Saya tak nak dengar apa-apa lagi. Encik memang berniat nak perangkap saya. Betul, kan? Dan encik fikir perempuan kampung macam saya ni senang diperbodohkan?” – Eisya

Dua tahun kemudian, Eisya bertemu semula dengan Zarief di TZA Holdings.

“Saya akan buat awak jatuh cinta dengan saya. Awak akan rindukan saya.” – Zarief.
“Jangan nak mimpi, boleh tak?” – Eisya.

Dalam masa yang sama Ziddan juga menaruh hati kepada Eisya. Tapi, hasrat itu terpaksa dilupakan kerana Eisya sudah menjadi PA kepada Zarief dan dia pula dipindahkan ke Sabah.

“I boleh nampak yang dia sukakan you sejak pertama kali dia jumpa you. Sebab itu dia beria-ia jauhkan I dari you sebab dia nak you rapat dan dekat dengan dia.” – Ziddan.

Impian Zarief untuk memiliki Eisya terlaksana bila akhirnya Eisya menerimanya sebagai suami. Namun, perkahwinan mereka tidak disenangi oleh Datuk Tengku Rashidi dan TJ. Setelah menjadi isteri Zarief, Eisya dikejutkan dengan berita yang dibawa oleh TJ bahawa Zarief bukannya ikhlas menikahinya, sebaliknya Zarief ada agenda yang tersirat…