ULAT BUKU SEMUA... HARGA HEBAT!!

ULAT BUKU / BOOKWORM / BOOKADDICT SEMUA...
Jom dapatkan BUKU dengan harga DISKAUN ISTIMEWA 12% SETIAP HARI... Caj kurier MINIMUM...

Hubungi Kami

Hubungi Kami

Tuesday, 23 June 2020

Isteri Atas Kertas ~ Zaza Qry

(SEM & SS) RM24.00 > RM21.70

Dua tahun Abyana Ruzda melarikan diri daripada lintah darat. Dia ingatkan dia hanyalah penjamin kepada pinjaman wang Wazir, lelaki yang dia ingat akan menjadi khalifahnya hingga ke akhir hayatnya, rupanya dialah peminjam wang itu.

Bertemu dengan Encik Lintah Darat yang kacak membuatkan hati Abyana Ruzda berdebar kencang. Tiba-tiba, Encik Lintah Darat buat perjanjian melupuskan hutangnya yang banyak itu. Hanya ada satu saja syaratnya.

Kahwin dengan Encik Lintah Darat a.k.a Rafeez.

"Kenapa dengan lintah darat macam aku? Kau ingat aku lintah darat yang sama macam kau tengok kat TV? Asyik mengulit perempuan? Aku lintah darat limited edition." - Rafeez

Lintah darat limited edition? Memang limited edition pun, sebabnya perkahwinan itu dirahsiakan daripada semua ahli keluarga.

"Aku tak ingin nak jalankan tanggungjawab sebagai suami kau. Aku cuma mahu surat nikah saja. Surat nikah tu yang penting." - Rafeez
"Kalau macam tu sampai bila kita kena kahwin?" - Abyana Ruzda.
"Sampai bila-bila."- Rafeez

Mampukah mereka berdua harungi perkahwinan tanpa cinta ini sekali gus menyembunyikan perkahwinan mereka apabila Rafeez masih trauma dengan cerita silam? Kalau tak boleh macam mana mereka nak teruskan kehidupan kan?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...