Belian & Pertanyaan:

Belian & Pertanyaan:

Tuesday 23 June 2020

Wanita Terbahagia ~ Nureen Ahmad

(SEM & SS) RM23.00 > RM20.70

Arahan Encik Yusuf yang mahukan dia meneruskan perkahwinan yang telah dirancang, menjerat diri Zarina. Sudah berbuih mulut menolak cadangan papanya, namun satu apa pun tak jalan. 

"Biarpun seumur hidup awak membenci saya, saya akan tetap di sisi awak. Untuk melindungi dan menyayangi awak." - Ryan 
"Awak layak untuk dapat perempuan yang jauh lebih baik daripada saya." - Zarina 
"Tapi hati saya dah pilih awak." - Ryan
 
Zarina semakin tertekan. Dia fikirkan masalahnya akan selesai setelah bertemu empat mata dengan Ryan. Ternyata dia tersilap percaturan. Pertemuan itu semakin menambahkan kebuntuan. Namun, dalam pada tidak suka, entah mengapa setelah menempuh kehidupan berumah tangga perasaannya menjadi libang-libu, sekejap saja datang rasa sayang amat kepada lelaki itu. Sekejap pula ada marah dan benci menggunung. 

"Seludup hati sayang untuk dikunci kemas dalam hati abang." - Ryan 

Dan sekuat mana pun Zarina cuba menolak Ryan, tetap juga dia tak mampu menghakis perasaan yang kian mekar di hati. Semakin lama, semakin dalam dan dalam hanya untuk si suami. 

"Ajarkan saya bagaimana hendak mencintai supaya dalam satu detik pun saya tak mampu untuk melupakan awak."- Zarina
Di saat cinta mengetuk hati, hadirlah pula dugaan demi dugaan. Namun demi kekuatan cintanya terhadap Ryan, Zarina terus mempertahankan perasaan mereka. Demi Ryan yang menjadikannya seorang wanita terbahagia.